LINING RAKENSI TOSIBOXIN AVULLA EDISTYKSELLISEN KAUKOVALVONTAJÄRJESTELMÄN VESIHUOLTOON

Vesitekniikka-alan yritys Lining Oy on toteuttanut uuden sukupolven kaukovalvontajärjestelmän ja virtuaalivalvomon TOSIBOX® Virtual Central Lockin avulla. Ratkaisu palvelee puhdas- ja jätevesihuollon asiakkaita eri puolella Suomea luotettavasti kaikkina aikoina. Liningin asiakkaat, huoltohenkilöstö ja alihankkijat voivat lukea järjestelmien vikatietoja kätevästi TOSIBOX® Mobile Client -sovelluksen avulla.

Vesihuolto on kaupunkien ja kuntien kriittistä infrastruktuuria, jonka huolto ja ylläpito edellyttää turvallisia ja luotettavia etäyhteyksiä. Lining valitsi uusien yhteyksiensä pohjaksi Tosiboxin palkitun teknologian. Liningin asiakkaiden valvomoihin asennettiin TOSIBOX® Lukko, jolloin valvottuihin vesihuollon järjestelmiin päästään kiinni TOSIBOX® Avaimilla.  Fyysiset avaimet on yhdistetty TOSIBOX® Virtual Central Lockiin, jolla kaikkia käyttöoikeuksia voidaan nyt hallita keskitetysti.

”Käyttöoikeuksien hallinta ja uusien käyttäjien lisääminen on erittäin helppoa. Yhteistyössä Tosiboxin kanssa olemme luoneet vesihuoltoon uuden sukupolven kaukovalvontajärjestelmän, jossa Virtual Central Lockin taakse on toteutettu pilvipohjainen virtuaalivalvomo. Näin me ja asiakkaamme pääsevät vaivattomasti kiinni valvottuihin järjestelmiin, ja voimme reagoida mahdollisiin vikatilanteisiin erittäin nopeasti”, sanoo automaatiosuunnittelija Ilari Mikkilä Lining Oy:stä.

Virtual Central Lock mahdollistaa myös viestinnän eri järjestelmien välille. Yhä useammin vesihuoltoa hoidetaan yhteistyössä eri kuntien välillä, jolloin tietoa pitää voida siirtää helposti paikasta toiseen. Ratkaisu tukee myös liikkuvaa työtä. TOSIBOX® Mobile Client -sovelluksen avulla järjestelmien tietoja voidaan lukea kaikilla päätelaitteilla.

”On ollut hienoa työskennellä Liningin kanssa, jolla on ollut rohkeutta kehittää uusia ratkaisuja teknologiamme avulla. Tehtyjen ratkaisujen myötä Lining on noussut seuraavalle tasolle tietoturvassa ja pystyy palvelemaan asiakkaitaan entistä paremmin. Kokonaisuus myös skaalautuu nopeasti ja kustannustehokkaasti”, kertoo Tosiboxin toimitusjohtaja Tero Lepistö.

Lisätietoja:

Tero Lepistö, toimitusjohtaja, Tosibox Oy

tero.lepisto (at) tosibox.com, puh. +358 50 404 1346

Tosibox Oy

Tosibox Oy tarjoaa helpon ja tietoturvallisen etäyhteyden internetiin. Suomalaisen yhtiön tavoite on kehittää maailman paras ja tietoturvallisin internetyhteys, jonka avulla voidaan toteuttaa muun muassa asioiden internetin ratkaisuja. Tosiboxin tuotteita on käytössä 119 maassa.  Lisätietoja osoitteesta www.tosibox.com

Lining Oy

Lining Oy on erikoistunut puhdas- ja jätevesilinjojen sekä vesilaitosten teknisiin ratkaisuihin. Yhtiö toimii niin automaatio- ja ratkaisutoimittajana kuin vesihuollon tukkukauppana. Lining on osa Indutrade-konsernia, jolla on toimintaa kolmessatoista Euroopan maassa. Lisätietoja osoitteesta www.lining.fi