Linnanmäen Jouluhattara tarjoaa touhuamista vielä kahtena viikonloppuna

Koko perheen talvikarnevaali Linnanmäen Jouluhattara tarjoaa näkemistä, kokemista ja hilpeää joulunalustunnelmaa koko perheelle vielä kahtena viikonloppuna. Huvipuistossa voi muun muassa rapsutella eläimiä kotieläinpihalla, luistella, ajella porovaljakolla tai napakelkalla, kokeilla hattaran tekoa tai laulaa joulukaraokea. Askartelupajassa työstetään maailman pisintä joulukoristetta ja Wanhojen lelujen pisteessä kerätään hyväkuntoisia leluja, pelejä tai kirjoja, jotka lahjoitetaan vähäosaisille lapsille. Myös osa lasten huvipuistolaitteista on avoinna ja luminen huvipuisto on puitteiltaan satumaisen kaunis. Lisäksi Jouluhattarassa hiippailee seitsemän erilaista tonttua, joista jokainen voi äänestää suosikkinsa.

Jouluhattara avoinna lauantaisin ja sunnuntaisin 11.-12.12. sekä 18.-19.12.2010 klo 11-18. Aluelippu 3-14 -vuotiaat 15 euroa ja 15 vuotta täyttäneet 10 euroa. Aluelippuun sisältyy sisäänpääsy tapahtumaan, ohjelma, luistelu ja huvipuistolaitteet turvarajoitukset huomioiden. Alle 3-vuotiaat maksutta. Tarkempi ohjelma osoitteessa http://www.linnanmaki.fi/fi/jouluhattara/ .

Lisätietoja:
Linnanmäki
Risto Räikkönen, toimitusjohtaja
Sähköposti:
risto.raikkonen@linnanmaki.fi

Kuvia ja lisämateriaalia: Henrietta Malmari, viestintätoimisto SEK Public, p. 040 575 5646 tai henrietta.malmari@sekpublic.fi

Lasten Päivän Säätiön toiminnan tarkoituksena on kerätä varoja lastensuojelutyöhön. Tämän toteuttamiseksi säätiö ylläpitää ja kehittää Linnanmäen huvipuistoa.