Med Group laajenee hammaslääkäreiden koulutuskaupunkiin Kuopioon

Puijon Hammas –hammasklinikka Kuopiossa on siirtynyt osaksi Med Group –konsernia.

Puijon Hammas on perinteikäs täyden palvelun hammasklinikka, joka on palvellut potilaitaan jo vuodesta 1986. Liikevaihdoltaan ja potilasmääriltään klinikka lukeutuu Kuopion suurimpien yksityisten alan toimijoiden joukkoon. Klinikka työllistää yhdeksän hammaslääketieteen ammattilaista, jotka kaikki jatkavat Puijon Hampaan palveluksessa.

”Laajentuminen merkittävään kasvukeskukseen ja hammaslääkäreiden koulutuskaupunkiin Kuopioon on meille erittäin tärkeää”, kertoo Med Groupin toimitusjohtaja Kustaa Piha. ”Puijon Hammas on hyvämaineinen ja menestyksekäs hammaslääkärikeskus, jonka potilastyytyväisyys on korkealla tasolla. Klinikan toimivalla johdolla on kattavat suhteet alueen hammaslääkäreihin. Olemme tyytyväisiä, että hammaslääkäriosakkaat valitsivat juuri meidät”, Piha jatkaa.

”Meillä on Med Groupin kanssa yhteinen arvomaailma, potilaskeskeisyys on meille molemmille keskeinen toimintaa ohjaava tekijä. Arvostamme myös sitä, että Med Group on rakentanut yhteistoimintaa julkisen ja yksityisen sektorin välille. Siirtyminen osaksi kasvavaa ketjua tuo meille uusia voimavaroja esimerkiksi palveluiden kehitykseen ja uudistamiseen sekä toimintamme laajentamiseen alueella”, toteaa Jussi Toskala. Ennen yksityishammaslääkärinuraa Toskala johti Kuopion yliopiston hammaslääketieteellistä klinikkaa.

Suun terveydenhuolto on yksi Med Groupin päätoimialoista. Konserni panostaa merkittävästi tämän toimialan kasvuun ja on hankkinut kuluvan vuoden aikana omistukseensa neljä hammaslääkäriklinikkaa Jyväskylästä, Hyvinkäältä, Lappeenrannasta ja nyt Kuopiosta. Med Group –konserniin kuuluu yhteensä 14 yksityistä hammaslääkäriklinikkaa koko Suomen alueella, palveluksessamme työskentelee yli 250 suun terveydenhuollon ammattilaista.

www.medgroup.fi

www.puijonhammas.fi

Lisätietoja:

Med Group Oy

Kustaa Piha toimitusjohtaja

sähköposti: kustaa.piha@medgroup.fi

Puijon Hammas Oy

Jussi Toskala toimitusjohtaja, erikoishammaslääkäri

sähköposti: jussi.toskala@puijonhammas.fi

puh.044 0577 178

Med Group

Med Group on kotimainen sosiaali- ja terveysalan yritys, joka kehittää palveluiden laatua, toimivuutta ja tehokkuutta. Julkisen sektorin kumppanina Med Group edistää oikeudenmukaisten ja tasa-arvoisten hoitomahdollisuuksien saatavuutta koko maassa. Yrityksen päätoimialoja ovat ensihoito, lääkäripalvelut, suun terveydenhuolto sekä hoivapalvelut. Yhtiön ennustettu liikevaihto vuonna 2015 on noin 60 milj. euroa ja työntekijöitä on yli 1.100.