Media-alan konkari Vesa Jordan Salomaa Yhtiöiden ICT-johtajaksi

Vesa Jordan, 46, on nimitetty Salomaa Yhtiöiden ICT-johtajaksi. Tuoreessa tehtävässä Jordanin tärkeimpiä tavoitteita on markkinointipalveluiden kilpailukyvyn vahvistaminen teknologiaratkaisujen keinoin. Salomaa-yhtiöryhmä on Suomen suurin markkinoinnin, markkinointiviestinnän ja konsultointipalveluiden tarjoaja.

Vesa Jordan on työskennellyt media-alalla 20 vuoden ajan. Salomaa Yhtiöiden ICT-johtoon Jordan siirtyy A-lehdet Oy:n it-johtajan tehtävästä. A-lehdissä Jordan vastasi lisäksi digimediayksiköstä sekä toimi yhtiön johtoryhmän jäsenenä viimeisen vuoden ajan. Tätä ennen Jordan on työskennellyt muun muassa Alma Mediassa sekä silloisessa Helsinki Mediassa. Jordan toimii myös suomalaisten yritysten IT-johdon yhdistyksen, IT Forumin jäsenenä. Vesa Jordan aloittaa Salomaa Yhtiöiden ICT-johtajana 18. tammikuuta 2010. Jordanin vastuulla on Salomaa-yhtiöryhmän ICT-ympäristön kehittäminen ja ohjaaminen. ”Media- ja markkinointiala ovat vahvassa murroksessa ja muuttuviin tilanteisiin täytyy vastata koko ajan ketterämmin. Teknologia tulee olemaan joustavamman toimintatavan mahdollistaja. Tulemme vastaamaan tulevaisuuden haasteisiin muun muassa huomioimalla asiakaspalveluprosessien tehostamisen sekä sähköisten kanavien merkityksen kasvun”, Vesa Jordan kertoo.