MediaComista Voitto

MediaCom on nyt Mediatoimisto Voitto.

Yhtiö on siirtynyt kokonaisuudessaan Salomaa Yhtiöiden omistukseen. Omistusjärjestelyt toivat mukanaan toimistolle myös uuden nimen.

”Voitto-nimi on lupaus asiakkaillemme. Tärkein tehtävämme on saavuttaa voittoja asiakkaille yhdessä laadittujen tavoitteiden mukaisesti.Tätä on esimerkiksi tehokkaalla mediasuunnittelulla ja -ostamisella saatu kustannussäästö tai näkemyksellisen suunnittelun tuottama hyöty asiakkaan liiketoiminnalle", kertoo Voiton toimitusjohtaja Lea Lås.

”Vahvuutemme on erinomainen ja näkemyksellinen palvelu. Lähdemme työssämme liikkeelle aina asiakkaan tavoitteista ja haasteista, rakennamme suunnitelman niiden toteuttamiseksi ja mittaamme tulokset”, Lås sanoo. ”Haluamme lisäksi nostaa tutkimustulosten hyödyntämisen tekemisen ytimeen – tutkimuksia kyllä tehdään, mutta niitä ei läheskään aina hyödynnetä asiakkaan liiketoiminnassa.”

Mediatoimisto Voiton painopistealueet ovat mediasuunnittelu ja -ostaminen, digitaalinen markkinointi, tutkimus sekä kansainvälinen markkinointi.

Henkilöstö jatkaa kokonaisuudessaan Voitossa.

Salomaa-yhtiöryhmä on Suomen suurin markkinoinnin ja markkinointiviestinnän palvelujen tarjoaja.

Lisätietoja:

www.mediatoimistovoitto.fi

Lea Lås, toimitusjohtaja, Mediatoimisto Voitto, p. 040 547 5926, lea.las@mediatoimistovoitto.fi