MSN ja Fonecta aloittivat kanavayhteistyön

Microsoftin MSN.fi-verkkopalvelu on aloittanut kanavayhteistyön yhteystietoyritys Fonectan kanssa. Fonecta toimittaa MSN.fi-sivustolle kontakti- ja palvelutietoja sisältävän yritystietopalvelun sekä kartta- ja yhteystietopalvelun Windows Live Messenger -käyttäjille.

Fonecta tarjoaa MSN.fi-käyttäjille helpon tavan löytää yksityishenkilöiden, yritysten ja palveluiden yhteystietoja. MSN.fi-sivuston kautta löytyvän Fonectan 020202.fi-palvelusta löytyvät myös kartat ja reitit sekä ravintolaopas.

”MSN.fi haluaa tarjoilla relevantteja ja laadukkaita sisältöpalveluja eri aihealueilta johtavien sisältötuottajien kanssa. MSN ja Fonecta tulevat yhteistyössä avaamaan myös uusia Windows Live -palveluita vielä alkuvuodesta”, kertoo maajohtaja Mikko Ketola Microsoft Digital Advertising Solutionsista.

”MSN.fi-palvelun käyttäjien lisäksi yhteistyö tuo huomattavan edun Fonectan asiakkaille. Fonectan strategian osana on olla pk-yrittäjän mediakonsultti ja haluamme tarjota heille oikeat kontaktit. Viemme palveluidemme sisällöt luonnolliseksi osaksi suosituimpia verkkopalveluita, kuten esimerkiksi Microsoftin MSN”, kertoo Fonectan toimitusjohtaja Timo Hiltunen.

Kahden alansa johtavan toimijan yhteistyö syvenee kevään aikana, jolloin uusia toiminnallisuuksia tuodaan Live- ja Messenger-palveluihin.

Fonectan tuottamat palvelut MSN.fi-sivustolle löytyvät osoitteesta http://www.020202.fi/msnkanava.