NAVIGON: navigoinnin uudistaja

Jo vuodesta 1991 NAVIGON on tarjonnut merkittäviä innovaatioita navigoinnin maailmassa. Yhtiön pyrkimyksenä on aina ollut rakentaa navigointilaitteita, jotka tarjoavat paljon enemmän kuin vain reittiohjeet paikasta A paikkaan B.

Dynaamisen GPS-navigoinnin keksijä, taskutietokonepohjaisen navigoinnin pioneeri, ensimmäisen TMC-liikenneruuhkapalvelun sisältävä navigaattorin tuottaja - tässä vain muutamia niistä innovaatiosta, joita NAVIGON on vuosien varrella luonut. Yhtiö on ollut jo yli 16 vuoden ajan erilaisten navigointilaitteiden ja -komponenttien johtava valmistaja maailmassa. Strategisten partnereiden avulla NAVIGON on pystynyt valtaamaan uusia liiketoiminta-alueita esimerkiksi matka- ja älypuhelinmarkkinoilla. Konttorit Pohjois-Amerikassa, Aasiassa ja Euroopassa tekevät yhtiöstä globaalin toimijan, jonka osaaminen navigoinnin alalla arvostetaan korkealle. NAVIGON kuuluu niin auto- kuin muidenkin liikuteltavien navigointituotteiden osalta alan johtaviin tuottajiin. Yhtiön mottona on, että navigointi tarkoittaa enemmän kuin pelkästään pääsyä paikasta A paikkaan B. ”Yhtiömme yli 400 työntekijää pyrkivät joka päivä ylittämään vakiintuneet standardit navigoinnin saralla. Tavoitteenamme on tehdä asiakkaidemme matkustamisesta niin viihtyisää ja turvallista kuin mahdollista”, sanoo Egon Minar, NAVIGON AG:n hallituksen puheenjohtaja. PDA- ja PNA-laitteisiin sekä matkapuhelimiin suunnattujen innovatiivisten ohjelmistojen ansiosta NAVIGON on jättänyt pysyvän jäljen mobiilinavigaatiomarkkinoille. Yhtiön palkitut innovaatiot ovat auttaneet koko alaa kehittymään ja herättämään ihmisten kiinnostuksen navigointilaitteita kohtaan. Omat navigointilaitteet NAVIGON toi markkinoille ensimmäisen kerran vuonna 2007. Tänä päivänä yhtiön korkeatasoiset laitteet kattavat kaikki mobiilinavigoinnin alueet. Autoteollisuuden kanssa NAVIGON kehittää ohjelmisto-osatekijöitä kiinteisiin navigaatiolaitteisiin. Pitkäaikaisten, tunnettujen kumppaneiden kanssa tehdyn yhteistyön ansiosta NAVIGON kuuluu tänä päivänä johtavien navigaatioasiantuntijoiden joukkoon Euroopassa. Navigon sosiaalisessa mediassa: Twitter: www.twitter.com/NAVIGON_ Flickr: http://www.flickr.com/photos/navigon/ YouTube: http://www.youtube.com/user/NAVIGONcom Facebook: http://www.facebook.com/pages/NAVIGON/51924150929