Navigon 2110 max on aina askeleen edellä

Tyylikäs, fiksu ja nopea. Uusi Navigon 2110 max -navigaattori tarjoaa tuoreinta navigointiteknologiaa kohtuuhintaan. Huhtikuussa Euroopassa myyntiin tulevan uutuusmallin hinta alkaa 229 eurosta.

2110 max -navigaattori ajattelee aina askeleen pitemmälle kuin tavallinen navigaattori. Laitteen edistyksellinen Lane Assistant Pro -kaista-avustaja kertoo autoilijalle hyvissä ajoin, mille kaistalle kannattaa mennä ennen seuraavaa liittymää tai risteystä.

"Kirkkaalta näytöltä saa nopealla vilkaisulla hyvän kokonaiskäsityksen, mitä edessä on. Näin autoilija voi keskittyä liikenteeseen eikä äkkinäisiä kaistanvaihtoja tarvitse tehdä juuri ennen liittymää tai risteystä”, esittelee NAVIGONIin tuotantojohtaja Jörn Watzke.

Lane Assistant Pro ei ole 2110 max -navigaattorin ainut liikenneturvallisuutta parantava ominaisuus. Kaikissa olosuhteissa helppolukuisuutensa säilyttävä kirkas näyttö, TMC-liikennetiedotteet(1), selkeä nopeusrajoitusten näyttö, ylinopeushälytin sekä Reality View -opastenäyttö takaavat sen, että matka taittuu mukavasti ja turvallisesti haluttuun paikkaan.

”Uskomme, että 2110 max on yksi luokkansa nopeimmista ja tarkimmista navigaattoreista. Laitteen käyttömukavuutta lisää erittäin kestävä akku, joka riittää jopa kolmen tunnin käyttöön”, Watzke kertoo.

NAVIGON 2110 maxin karttaohjelmistot voi milloin tahansa päivittää NAVIGON Fresh -portaalissa. Samasta palvelusta voi ladata käyttöön laitteeseen myös TMC-palvelun. NAVIGON 2110 max tulee myyntiin kahtena eri versiona: NAVIGON 2110 max -mallissa on 38 Euroopan maan kartat ja se maksaa 259 euroa. Pohjoismaisilla kartoilla varustetun 2100 max -mallin hinta on 229 euroa.

(1) TMC (Traffic Message Channel) tarkoittaa digitaalisena välitettävää tietoa liikennettä hidastavista tekijöistä, kuten keliolosuhteista, onnettomuuksista tai tietöistä. TMC-vastaanottoon tarvittava ominaisuus tulee 2110 max-navigaattoriin lisävarusteena ladattavana palveluna.