Navigon-navigaattorien ohjelmistopäivitys tuoreuttaa myös kartat

Navigon tarjoaa asiakkailleen helpon ja edullisen keinon tuoreuttaa laitteidensa ohjelmiston ja kartat samalla kertaa. Vuoden 2008 mallit on mahdollista päivittää vastaamaan ohjelmallisesti vuoden 2009 malleja. Samalla päivittyvät myös navigaattorin kartat.

NAVIGON on julkaissut useille edellisen sukupolven malleilleen ohjelmistopäivitykset, joiden avulla laitteet ovat tuoreutettavissa vastaamaan tämän vuoden CeBIT-messuilla julkistettuja malleja. Vuonna 2008 esitellyt x2xx-sarjan navigaattorit ovat ohjelmallisesti päivitettävissä vuoden 2009 x3xx-sarjalaisiksi. Päivityksen myötä navigaattorien toiminnot laajenevat käsittämään myös uusimmat MyRoutes-, POI-klikkaus-, TMC Routing-, Clever Parking ja MyReport-toiminnot. Lisäksi monien vanhojen ominaisuuksien laatu paranee entisestään. Ohjelmistopäivitys on saatavilla Navigonin verkkokaupasta osoitteesta www.navigon.com hintaan 69,95 euroa. Päivityspakettiin kuuluvat myös tuoreet kartat, jotka päivittyvät vuoden 2009 toiseen versioon (Q2/2009). Pelkän karttapäivityksen hinta erikseen hankittuna (FreshMaps-päivitys, tuoreet kartat neljännesvuosittain kahden vuoden ajan) on 99 euroa. Ohjelmalliset päivitysmahdollisuudet: NAVIGON 7210 --> NAVIGON 7310 NAVIGON 2210 --> NAVIGON 2310 NAVIGON 1210 --> NAVIGON 1310 NAVIGON 1200 --> NAVIGON 1300 NAVIGON 2200 --> NAVIGON 2300 Myös NAVIGON 8110:lle tullaan julkaisemaan ostettava ohjelmistopäivitys lähiaikoina, mutta saatavuutta tai hintaa ei ole vielä vahvistettu.