Navigonin iPhone-navigaattorilla jo yli miljoona käyttäjää

Navigonin iPhonelle valmistama navigaattoriohjelmisto MobileNavigator on kerännyt ensimmäisen vuotensa aikana jo yli miljoona käyttäjää. Syntymäpäivien kunniaksi Navigon tarjoaa ohjelmistoa jopa 50 prosentin alennuksella Applen App Store -kaupassa.

Navigaattorivalmistaja Navigon juhlii iPhonelle valmistamansa navigointiohjelmiston ensimmäistä syntymäpäivää 12. - 15. elokuuta. Tuona aikana ohjelmistoa myydään Applen App Store -kaupassa jopa 50 prosentin alennuksella. Myös sovelluksen sisältä ostettavat In app -lisäpalvelut, kuten Traffic Live -liikennetiedot ja kolmiulotteisia näkymiä tarjoava Panorama View 3D ovat alennuksessa. Ensimmäisen vuoden aikana ohjelmisto on löytänyt tiensä jo yli miljoonaan iPhone-puhelimeen, joka tekee siitä monella mittarilla mitattuna yhden suosituimmista iPhone-sovelluksista.

”MobileNavigator yhdistää erillisnavigaattorien toiminnallisuuden iPhone-alustan eleganssiin”, sanoi Gerhard Mayr, Navigonin matkapuhelinyksikön johtaja. ”Osasyy menestykseemme on tinkimätön omistautuminen ohjelmiston jatkuvaan kehitykseen ja ilmaisten päivitysten julkaiseminen säännöllisesti. Ensimmäisen vuoden aikana julkaisimme kuusi päivitystä, jotka toivat ohjelmaan yli 30 uutta toimintoa.”

Navigonin MobileNavigator oli viime vuonna ensimmäinen täysiverinen iPhonelle julkaistu autonavigaattoriohjelmisto. Navigonin 20 vuotta kestänyt innovaatiotoiminta on näkynyt iPhone-käyttäjille lukuisina käyttäjää avustavina toimintoina. Ohjelmiston ominaisuuksiin kuuluu mm. aktiivinen kaista-avustin, Googlen paikkahaku, parkkiavustin, sekä reaaliaikainen liikennetieto. Ohjelmisto linkittyy myös suoraan sosiaalisen median palveluihin kuten Twitteriin ja Facebookiin, jolloin määränpää saapumisaikoineen on helppo kommunikoida omalle ystäväjoukolle.

Alennetut hinnat, esimerkkejä:

• MobileNavigator EU40: 44,99 € (norm. hinta 89,99 €)
  • MobileNavigator EU10: 37,49 € (norm. hinta 74,99 €)
  • MobileNavigator Nordic: 34,99 € (norm. hinta 69,99 €)
  • Traffic Live, In app-ostos: 9,99 € (norm. hinta 19,99 €)
  • Panorama View 3D, In app-ostos: 4,99 € (9,99 €)

Navigon sosiaalisessa mediassa:
www.navigon.com/facebook
YouTube: www.navigon.com/youtube
Twitter: www.navigon.com/twitter
Flickr: www.navigon.com/flickr

Lisätietoja, kuvat ja testikappaleet: