• Oy SEK Ab/

NAVIGONin uudet erikoiskohdepaketit tarjoavat tietoa kiinnostavista kohteista ympäri Euroopan

NAVIGON julkaisee joukon erikoiskohteita kuuden erilaisen erikoispaketin muodossa. Pakettien ansiosta autoilijat saavat tietoja jopa 2,2 miljoonasta uudesta kohteesta 44:ssä Euroopan maassa, Suomi mukaan lukien. Käyttäjät löytävät lähellä olevat apteekit, museot tai pysäköintitilat aiempaa nopeammin. Uudet lisäkohteet ovat helposti ladattavissa NAVIGON Fresh -palvelusta.

NAVIGON tarjoaa käyttäjilleen ladattavaksi jopa 2,2 miljoonaa uutta kiinnostuksen kohdetta (POI, point-of-interest). Kuusi uutta POI-erikoiskohdepakettia sisältää hyödyllisiä kohteita 44:ssä Euroopan maassa, sisältäen Suomen [1]. Uudet POI-paketit perustuvat OpenStreetMap -Internet-sovellusalustan tietoihin, jotka perustuvat käyttäjien itsensä lisäämiin kiinnostuksen kohteisiin. NAVIGON on käsitellyt tiedot ja hyödylliseksi apuvälineeksi. "Muiden käyttäjien antamat suositukset ovat asiakkaillemme kaikkein luotettavimpia suosituksia", toteaa NAVIGONin tuotelinjajohtaja Jörn Watzke. "Uuden POI-valikoimamme myötä julkaisemme käyttäjien omia POI-kohteita ensimmäistä kertaa."

Kuusi paketillista valinnanvaraa

Käyttäjät voivat valita erikoiskohteita kuuden eri paketin välillä. ”All in one” -erikoiskohdepaketti tarjoaa täyden 2,2 miljoonan kohteen valikoiman. Käyttäjät voivat vaihtoehtoisesti valita kohdepaketin, joka sisältää ainoastaan kiinnostuksen kohteita tietystä POI-kategoriasta: terveydenhoitopalveluiden erikoiskohdepaketti, ravintolapalveluiden erikoiskohdepaketti, ostosmahdollisuuksien erikoiskohdepaketti, vapaa-ajan aktiviteettien erikoiskohdepaketti sekä ”Park & Ride” -erikoiskohdepaketti. Pakettien alakategoriat tekevät kohdevalinnasta helpomman. Esimerkiksi vapaa-ajan aktiviteettien erikoiskohdepaketti sisältää alakategoriat "museot" ja "elokuvateatterit".

POI-erikoiskohdepaketit ovat nyt ladattavissa NAVIGON Fresh -palvelusta. ”All in one” -erikoiskohdepaketin hinta on 9,95 euroa. Yksittäiset paketit on saatavilla 4,95 euron hintaan. Erikoistarjouksena NAVIGON Freshissä rekisteröityneiden NAVIGON 70 -sarjan laitteiden omistajat voivat ladata ”All in one” - erikoiskohdepaketin maksutta kesäkuun loppuun asti.

Saatavilla olevat POI-erikoiskohdepaketit:

•    ”All in one” -erikoiskohdepaketti (9,95 €), sis. 2,2 miljoonaa kohdetta
•    Terveydenhoitopalveluiden erikoiskohdepaketti (4,95 €), sis. yli 64 000 kohdetta
•    Ravintolapalveluiden erikoiskohdepaketti (4,95 €), sis. yli 200 000 kohdetta
•    Ostosmahdollisuuksien erikoiskohdepaketti (4,95 €), sis. yli 140 000 kohdetta
•    Vapaa-ajan aktiviteettien erikoiskohdepaketti (4,95 €), sis. yli 160 000 kohdetta
•    ”Park & Ride” -erikoiskohdepaketti (4,95 €), sis. yli 530 000 kohdetta

[1] Paketti sisältää kiinnostuksen kohteita seuraavista maista: Alankomaat, Albania, Andorra, Belgia, Bosnia-Hertsegovina, Bulgaria, Espanja, Gibraltar, Irlanti, Islanti, Iso-Britannia, Italia, Itävalta, Kosovo, Kreikka, Kroatia, Latvia, Liechtenstein, Liettua, Luxemburg, Makedonia, Malta, Man-saari, Moldavia, Monaco, Montenegro, Norja, Portugali, Puola, Ranska, Romania, Ruotsi, Saksa, San Marino, Serbia, Slovakia, Slovenia, Suomi, Sveitsi, Tanska, Tšekki, Ukraina, Unkari, Valko-Venäjä, Vatikaani, Viro. POI-tietojen saatavuus riippuu laitteen karttamateriaalin ajantasaisuudesta.

Navigon sosiaalisessa mediassa:
Facebook: www.navigon.com/facebook
YouTube: www.navigon.com/youtube
Twitter: www.navigon.com/twitter
Flickr: www.navigon.com/flickr

Lisätietoja, kuvat ja testikappaleet:
SEK Public Oy
Tomi Ertovaara
tomi.ertovaara@sekpublic.fi

SEK Public Oy
Jukka Jänönen
jukka.janonen@sekpublic.fi