NITOR CREATIONS KIRI UUDENMAAN VAHVIMMAKSI YRITYKSEKSI

Suomen Asiakastieto on valinnut Uudenmaan Vahvimmaksi yritykseksi vuonna 2011 helsinkiläisen Nitor Creations Oy:n.

Nitor Creations Oy kehittää vaativia sähköisen liiketoiminnan ratkaisuja. Vuonna 2006 perustetun yrityksen tarjoamilla palveluilla varmistetaan liiketoimintakriittisten järjestelmien toiminta täsmällisesti, luotettavasti ja suorituskykyisesti. Yritys on erikoistunut ohjelmistoarkkitehtuureihin ja käytännönläheiseen tapaan soveltaa ketteriä kehitysmenetelmiä.

Suomen Asiakastieto Oy:n analyysin mukaan Nitor Creations Oy on nopeasti kasvava ohjelmistotalo, jonka toiminta on ollut alusta asti erittäin kannattavaa. Liiketoiminta perustuu henkilöstön vahvaan osaamiseen, jolloin taserakenne pysyy kevyenä ja lähes velattomana. Nitor Creations Oy on saanut Suomen Asiakastieto Oy:ltä parhaan mahdollisen luokituksen AAA.

Sertifioidun yrityksen kanssa turvallista kauppaa

Sertifikaattiin oikeutetuilla yrityksillä on vaikeinakin aikoina erittäin pieni riski saada maksuhäiriömerkintöjä tai joutua konkurssiin. Ne ovat vakiinnuttaneet toimintansa ja julkistaneet tuoreimmat tilinpäätöstietonsa. Nämä yritykset ovat sidosryhmiensä näkökulmasta vahvoja kumppaneita.

”Olemme luonnollisesti erittäin ylpeitä valinnasta Uudenmaan vahvimmaksi yritykseksi. Kiitos tästä kuuluu koko henkilöstöllemme”, toteaa Nitorin toimitusjohtaja Matti Vilmi. ”Nousu Uudenmaan vahvimmaksi yritykseksi on osoitus onnistumisesta useamman vuoden ajan. Tuloksemme on säilynyt viime vuodet erittäin hyvänä markkinaolosuhteista riippumatta. Myös tänä vuonna kehitys on jatkunut vahvana ja 4 MEUR:n liikevaihtotavoitteemme on ylittymässä selvästi”, jatkaa yhtiön hallituksen puheenjohtaja Olli Auvinen.

Asiakastieto palkitsee Maakuntien ja Suomen Vahvimmat nyt jo viidettä kertaa. 18 Maakuntien Vahvinta ja Suomen Vahvin yritys 2011 edustavat pk-sektoria eli niiden liikevaihto on 2-50 miljoonaa euroa. Maakuntiensa Vahvimmiksi voivat nousta yritykset, joiden Rating Alfa -luottoluokitus on AAA tai AA+ ja jotka voivat hankkia Asiakastiedolta vahvaa taloudellista kuntoaan kuvaavan, vuosittain päivitettävän Suomen Vahvimmat -sertifikaatin.

Vuosina 2007 - 2010 palkitut yritykset ovat edelleen erittäin hyvässä taloudellisessa kunnossa.

Uudellamaalla eniten vahvoja yrityksiä

Uudellamaalla luokiteltuja yrityksiä on 107 000. Niistä vahvan luokituksen Asiakastiedolta on saanut 13,8 prosenttia eli selvästi useampi kuin koko maassa keskimäärin. Lähes kaikilla suurilla toimialoilla Uudellamaalla vahvoja yrityksiä on keskimääräistä enemmän.

Tarkempaa tietoa maakunnittain löytyy osoitteesta http://www.asiakastieto.fi/asiakastieto/tilastot/muut_tilastot/

Lisätietoja Nitor Creationsista:
Nitor Creations, toimitusjohtaja Matti Vilmi
p. 045 1204 747, matti.vilmi@nitorcreations.com

Lisätietoja Suomen Vahvimmat -tunnustuksista:
Suomen Asiakastieto Oy, palvelujohtaja Risto Kallio,

p. 010 270 7350, risto.kallio@asiakastieto.fi

Nitor Creations Oy
Nitor Creations kehittää vaativia sähköisen liiketoiminnan ratkaisuja. Yrityksen tarjoamilla palveluilla varmistetaan liiketoimintakriittisten järjestelmien toiminta täsmällisesti, luotettavasti ja suorituskykyisesti. Nitor Creations on erikoistunut ohjelmistoarkkitehtuureihin ja pragmaattiseen tapaan soveltaa ketteriä kehitysmenetelmiä. Vuonna 2006 perustettu Nitor Creations on yksityisesti omistettu ja sen pääkonttori sijaitsee Helsingissä. Suomen Asiakastieto on valinnut yrityksen Suomen Vahvimpien yritysten joukkoon kolmena viime vuonna.

Suomen Asiakastieto Oy
Suomen Asiakastieto Oy on johtava yritysjohdon, riskienhallinnan sekä myynnin ja markkinoinnin tietopalveluja tuottava yhtiö Suomessa. Tuotamme asiakkaan päätöksentekoprosesseihin integroituja sähköisiä palveluja, sopimusasiakkaille räätälöityjä verkkopalveluja sekä kaikille avoimia yritys- ja henkilötietopalveluja.