Office Home and Student 2007 -paketista on hyötyä arjessa ja juhlissa

Microsoft on tuottanut 2007 Office System -paketista Home and Student -erikoisversion, jonka sisältö on räätälöity suomalaisille kuluttajille.

Office -ohjelmistojen lisäksi Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty -paketti tarjoaa kolmen alansa huippuammattilaisen auttavat kädet remontin, juhlien ja häiden suunnitteluun. Pakettiin kuuluu myös jouluvalmisteluihin tarkoitettu budjettiriihitontun joulupaketti, joka sisältää muistilistat ja hintalaskurin. Työkalut on suunnattu kaikille, jotka haluavat saada arjestaan enemmän irti.

Office -paketti tuo nyt työpaikoilta tutun projektinhallinnan kotiin ja arkielämään. Valmiit mallit taulukoille, esityksille ja dokumenteille tekevät ohjelmien käytön helpoksi. Täsmäapua elämän eri tilanteisiin tuovat lisäksi Jyrki Sukulan, Marko Paanasen sekä Mia Halosen tekemät valmiit dokumenttipohjat ja projektien toteutusmallit. Paketissa on tarjolla myös vinkit keinoista, joilla tapahtuman tai juhlahetken voi jakaa ystävien kanssa vaikkapa valokuvien tai oman blogin muodossa Windows Live Spaces -sivustolla.

Office 2007:n uudella käyttöliittymällä asiakirjoja voi tehdä luovemmin myös kotikäytössä. Käyttöä helpottaa myös koko ajan nähtävissä oleva valintanauha, joka on korvannut valikkorakenteen.

Office OneNote 2007 -ohjelmisto on digitaalinen muistivihko, johon voi kerätä kaiken tyyppistä tietoa tekstistä videoihin. Leikkeitä voi myöhemmin kopioida suoraan muihin Office-dokumentteihin muokattavaksi. Omille ideoille voi hakea lisäinspiraatiota suomenkieliseltä Office Online -sivustolta, joka sisältää paljon vinkkejä kotiin ja töihin, valmiita asiakirjapohjia ja Clip Art -kuvia.

”Office 2007 -paketti sopii helposti arkielämän suunnitteluun. Erityisen paljon hyötyä ohjelmista on erilaisten kotiprojektien ja juhlien toteuttamisessa, ja uuden erikoisversion valmiit mallit auttavat kuluttajaa suunnittelun käynnistämisessä ja onnistuneiden arkielämän projektien hallinnassa”, Office-tuoteryhmäpäällikö Sampo Lehtiniemi Microsoft Oy:stä sanoo.

Ajankohtaisinta hyötyä arjen järjestelyiden ja menojen hallintaan tuo Budjettiriihitontun joulupaketti. Sen avulla joulumenoja voi ennakoida hyvissä ajoin ja merkintöjä voi tehdä myös saaduista tervehdyksistä sekä lahjoista. Juhlakauden tiedostot helpottavat myös tulevia jouluja, kun joulunaika on suorittamista vain projektikansion läpikäynnin osalta. Suunnitteluvälineiden lisäksi Office-paketti sisältää satojen eurojen edestä etuseteleitä remontti-, juhla- ja hääaiheisiin liittyen.

Lisätietoja:
Microsoft Oy
Office-tuoteryhmäpäällikkö Sampo Lehtiniemi
puh. 050 5277 384, sähköposti: Sampo.Lehtiniemi@microsoft.com

Windows Live Spaces –sivustot

Tuotetiedot:

Ohjelmistopaketin sisältö: Word 2007, Excel® 2007, Power Point® 2007, OneNote® 2007. Lisäksi paketissa on cd-levy, joka sisältää Marko Paanasen remonttipaketin, Jyrki Sukulan juhlapaketin, Mia Halosen hääpaketin sekä Budjettiriihitontun joulupaketin.

Etuseteleitä seuraaviin kohteisiin: Best Western, Filmtown, Finnmatkat, F-Secure, Isku Koti Oy, Kaakelikeskus, Keittiönet, Kultajousi, Levykauppa Stupido-Shop, Moko, RTV, Scandia Rent, Tiimari, Tulikivi, Unikulma.

Tuotetta voi kysyä testikäyttöön viestintätoimisto GCI Finlandista:
Anne Tanhua
09 2527 7113, 040 5626 377