Painonvartijat lopettaa toimintansa Suomessa

Painonvartijat aloitti koko henkilöstöä koskevat yhteistoimintaneuvottelut Suomessa huhtikuussa. Yt-neuvottelut päättyivät 20. toukokuuta. Neuvottelujen tuloksena yhtiö on tehnyt päätöksen toiminnan lopettamisesta.

”Tämä on harmillinen mutta välttämätön liiketoimintapäätös. Painonvartijat on ollut Suomen markkinoilla 35 vuotta, ja ohjelmamme on auttanut tuhansia ihmisiä laihtumaan ja muuttamaan elintapojaan. Toivomme, että asiakkaamme onnistuvat noudattamaan terveellisempiä elämäntapoja myös ilman meitä”, Painonvartijoiden Pohjoismaiden johtaja Lotte Wamberg sanoo. Vaikka Suomessa on yhä lisääntyvä tarve painonhallintapalveluille, maantieteellinen rakenne on haastavaa Painonvartijoiden tarjoamille palveluille. ”Painonvartijat on vahva brändi ja tarjoaa tehokkaan laihdutusohjelman. Tästä huolimatta yhtiö on ollut Suomessa kannattamaton useiden vuosien ajan. Suomen maantieteellinen koko ja suhteellisen vähäinen väestön määrä tekee erittäin vaikeaksi kääntää toimintaa kannattavaksi”, Lotte Wamberg jatkaa. Kaikki Painonvartijoiden nykyiset asiakkaat saavat tiedon liiketoiminnan muutoksista. Ryhmien kokoontumiset loppuvat kesän aikana. On suositeltavaa, että asiakkaat tarkistavat ryhmien tapaamisajat viikolla 21 ja 22. Lisätietoa aikatauluista löytyy internet-osoitteesta www.painonvartijat.fi. Weight Watchers on maailmanlaajuinen painonhallintapalveluja tarjoava yritys, joka toimii noin 30 maassa ja tarjoaa ainutlaatuista, henkilökohtaista painonhallintapalvelua, jonka tehokkuus on todennettu lukuisissa kansainvälisissä tutkimuksissa. Painonvartijat-ryhmien tapaamisajat: www.painonvartijat.fi Lisätiedot: Painonvartijat Asiakaspalvelu puh. + 358 9 5423 4567 info@sekpublic.fi