Paperimies toi päiväkotien askartelutarvikepulaan helpotusta

Mainostoimisto Adsek, tulostustalo B1G ja paperitukkukauppa Antalis ovat tehneet Paperimies-hyväntekeväisyyskampanjan, jossa toimitettiin askartelutarvikkeita yhteensä kahdeksaan päiväkotiin pääkaupunkiseudulla sekä Tampereen alueella.

Joulukuussa päiväkoteihin toimitetut kartongit, paperit ja muut pientarvikkeet ovat saaneet lahjan saajien suut messingille.

”Kuten kaikki tietävät, elämme taloudellisesti haastavia aikoja. Monia päiväkoteja vaivaa pula askartelutarvikkeista. Samaan aikaan yrityselämässä kertyy piirtämiseen sopivaa hukkapaperia sekä sekalaisia askarteluun sopivia tarvikkeita, joilla saisi hymyn satojen lasten kasvoille”, Adsekin toimitusjohtaja Heikki Veijola taustoittaa.

”Siksi halusimme käyttää tämän joulun asiakaslahjarahat yhteiseen hyvään ja tuoda päiväkotien pienille jouluaskartelijoille erilaisia tarvikkeita helpottamaan tilannetta. Palautteen perusteella lahjoituksille on löytynyt hyvää käyttöä”, iloitsee Veijola.

Adsek, B1G ja Antalis suunnittelevat hyväntekeväisyyskampanjalleen myös jatkoa.

”Haluamme kertoa toimenpiteestämme eteenpäin, koska tulevaisuudessa haastamme muitakin alan toimijoita tekemään samantyyppisiä asioita.”, Veijola kertoo.

Paperimies-kampanjasta kertova video sekä muu materiaali löytyvät osoitteesta www.paperimies.fi.

Lisätiedot:

Adsek Oy, Heikki Veijola, toimitusjohtaja, p. 043 200 0206