PINS-etuohjelmaan liittynyt jo 750 000 suomalaiskuluttajaa

Uusi, avoin PINS-etuohjelma on saanut kuluttajilta innostuneen vastaanoton. Laajan ostospaikkaverkoston tarjoavaan etuohjelmaan on ensimmäisen kuukauden aikana rekisteröitynyt yli 750 000 jäsentä. Ohjelma on herättänyt runsaasti kiinnostusta myös yrityksissä. PINS-etuohjelma korvaa YkkösBonus-ohjelman vaiheittain.

Suomalaiskuluttajat ovat ottaneet uuden PINS-etuohjelman positiivisesti vastaan. Toukokuun 7. päivä lanseerattuun etuohjelmaan on liittynyt tähän mennessä jo 750 000 jäsentä. Ohjelma poikkeaa markkinoilla olevista ohjelmista laajuudellaan - PINS-etuohjelmassa on mukana yli 30 000 ostospaikkaa, 300 kumppaniyritystä ja 400 verkkokauppaa. Laaja verkosto tarjoaa kanta-asiakkaille enemmän mahdollisuuksia hyötyä ostoksista.

YkkösBonus vaihtuu PINSiin

PINS-etuohjelma korvaa vaiheittain yli miljoonan suomalaisen YkkösBonus-ohjelman. Jatkossa jäsenet voivat uuteen ohjelmaan liityttyään kerryttää etua Siwan ja Valintatalon ruokaostosten ohella myös esimerkiksi Zalandosta tekemistään vaatehankinnoista, Verkkokauppa.comista ostamastaan elektroniikasta tai yöpymisistä Restel-ketjun hotelleissa.

”Olemme iloisia, että ihmiset ovat ottaneet Ykkösbonuksen muuttumisen PINS-ohjelmaan positiivisesti vastaan. Ohjelman päivityksellä halusimme tarjota asiakkaillemme entistä enemmän tarjouksia, ja laajan tarjonnan myötä myös mahdollisuuden kerryttää rahanarvoisia etuja helpommin”, kommentoi Suomen Lähikaupan kaupallinen johtaja Anu Ora. PINS-kumppaniverkoston ostopaikoista kertynyttä etua eli pinssejä voi myös hyödyntää entistä monipuolisemmin esimerkiksi lähikaupassa maksamiseen tai hankkimalla tuotteita tai palveluita PINS-palkintokaupasta.

Pienyrityksille lisää liiketoimintaetua

Ketjusitoutumaton PINS on avoin uusille kumppaneille, ja tarjoaa myös pienyrittäjille ensi kertaa tilaisuuden liittyä mukaan kansainväliseen ja laajaan etuohjelmaan. Pienyrittäjien mukaantulon mahdollistaa Fonecta. Kokonaisuus on saanut liikkeelle jo tuhansia kiinnostuneita yrittäjiä.

Fonectan tavoite on, että PINS-ohjelman piirissä olisi lähivuosina 3000 pienyritystä eri puolilta Suomea. Pinssejä voi jo nyt kerätä seuraavista, pääasiassa pääkaupunkiseudulta löytyvistä yrityksistä: Aleksin Optiikka, Astara, Dots, Feminett Boutique, Red Shoe, Salon Pepe Åhman, Parturi-Kampaamo Villi Vanilja, Seven Art Forum, Seven Art Sello, Seven Art Jumbo, Seven Art Kouvola, Herttoniemen Autokatsastus oy HAKUS, Hernesaaren Autokatsastus, HAKUS Autokatsastus Espoo, Kirkkonummen Autokatsastus Oy, Turun Katsastus Center, Iso-Heikkilän Katsastus, Suomen Katsastusmies Oy ja Reilukatsastus.

Parinkymmenen pienyrityksen vahvuisella pilottiohjelmalla varmistetaan, että PINS-etuohjelma palvelee erilaisia pienyrityksiä parhaalla mahdollisella tavalla ennen syksyllä tapahtuvaa laajentumista. Ensikokemukset ovat olleet positiivisia - pilotissa mukana olevat pienyritykset ovat saaneet ohjelmasta tervetullutta lisänäkyvyyttä ja rohkaisevaa asiakaspalautetta. ”Asiakkaamme ovat olleet positiivisesti yllättyneitä siitä, että myös vakikampaajalla voi kerätä pinssejä”, kertoo PINS-kumppaniverkostoon kuuluvan Salon Pepe Åhman -kampaamon Lisbeth Åhman.

LISÄTIETOJA:
www.pins.fi
www.fonecta.fi/yrityksille/pins

Coalition Rewards Finland
toimitusjohtaja Anssi Suominen, p. 050 594 3468, anssi.suominen@coalitionrewards.com

Suomen Lähikauppa Oy (YkkösBonus-ohjelma ja PINS/Siwat ja Valintatalot)
kaupallinen johtaja Anu Ora p. 040 164 6267, anu.ora@lahikauppa.fi