Rototec toteutti ekologiset geoenergiakaivot Laurin talot -sarjan rakennuksiin

Hei,

Tänään MTV3 julkaisi tiedotteen 3.4.2017 alkavasta Laurin talot -tv-sarjasta.

Euroopan suurin geoenergiaratkaisujen toimittaja Rototec on mukana sarjassa. Olemme poranneet kaikkiin ohjelmassa seurattaviin rakennuskohteisiin maalämpökaivot.

Laurin talot -ohjelma seuraa kymmenen jakson ajan, kuinka Suomen menestyneimpiin muusikoihin lukeutuva Lauri Ylönen suunnittelee ja toteuttaa neljä Suomessa täysin ennennäkemätöntä taloa. Lauri suunnittelee talot rap-artisti Elastiselle, Duudsoneista tutulle Jarpille ja monitoimimies Aleksi Valavuorelle

Sarja esittelee muun muassa miten geoenergialla saadaan taloihin ympäristöystävällinen ja edullinen vaihtoehto lämmitykselle ja jäähdytykselle.

Jos kaipaatte juttuihinne lisätietoa geoenergiasta sekä alan kasvavista tulevaisuudennäkymistä, olettehan meihin yhteydessä!

Ystävällisin terveisin,

Jouni Salakari
myyntijohtaja, Rototec Group
p. +358 40 500 8285