SEK Public ja Microsoft palkittiin vuoden business-viestijöinä

Viestintätoimisto SEK Public palkittiin MTL Communications Awards –kilpailussa b-to-b-kategorian voittajana Microsoft Kohtaamispaikka – Matka kohti tietotyön tulevaisuutta -työllään. Ensimmäistä kertaa Suomessa pidetyn viestintätoimistokilpailun business-viestinnän voittoa perusteltiin mm. sillä, että viestintä on pystynyt muuttamaan käsityksiä työn tekemisen tavoista ja onnistunut tuomaan esille tietotyön mahdollisuuksia positiivisella ja ymmärrettävällä tavalla. SEK Publicin palkitsi palkintojenjakotilaisuudessa Wärtsilän viestintäjohtaja Atte Palomäki.

”Microsoftin suuri tietotyön muutoshanke uusine toimitiloineen ja työn pelisääntöineen on kasvanut kaikkia kiinnostavaksi aiheeksi aktiivisella ja avoimella viestinnällä. Viestintä ei ole ollut vain viestintätoimiston ja Microsoftin viestintätiimin harteilla, vaan siinä on ollut mukana koko Microsoftin henkilöstö. Tällaista hanketta on etuoikeus päästä suunnittelemaan ja toteuttamaan”, SEK Publicin johtava konsultti Jukka Jänönen kertoo.

”Tämä huomionosoitus on tärkeä onnistuminen. Haluamme omalla esimerkillämme herättää suomalaisten työnantajien ja työntekijöiden keskuudessa keskustelua kaikille tärkeästä aiheesta, työstä ja sen mielekkyydestä ja tuottavuudesta. Meidän ja toivottavasti muidenkin osalta matka työn tulevaisuuteen jatkuu innostavan työn merkeissä”, Microsoft Oy:n markkinointiviestintäjohtaja Jaana Vuori puolestaan toteaa.

Kilpailun tuomariston puheenjohtajana toimi Koneen markkinointi- ja viestintäjohtajan Anne Korkiakoski ja jäseninä Innovaatiojournalismin seuran hallituksen jäsen, taloustoimittaja Jyrki Alkio, ProCom ry:n toimitusjohtaja Elina Melgin, Wärtsilän viestintäjohtaja Atte Palomäki, professori Alf Rehn ja Pääomasijoittajayhdistyksen puheenjohtaja Artturi Tarjanne.

Tuomariston puheenjohtajan, Anne Korkiakosken mukaan kilpailuun lähetetyt työt edustivat kattavasti viestinnän haasteita ja useanlaisia tapoja toteuttaa tuloksekasta viestintää.

Katso lisää SEK Publicista

Microsoftin Kohtaamispaikasta

www.youtube.com/watch?v=s2dfZ4Set8o

Lisätiedot:

Jukka Jänönen, johtava konsultti, SEK Public Oy, jukka.janonen@sekpublic.fi, p. 0400-127147

Jaana Vuori, markkinointiviestintäjohtaja, Microsoft oy, jaanav@microsoft.com, p. 040-515 5212

SEK Public Oy

Viestintätoimisto SEK Public Oy kuuluu Suomen johtavaan markkinoinnin yhtiöryhmään SEKiin. SEK Public on kansainvälisen viestintätoimistoketju Cohn & Wolfen suomalaisyksikkö. SEKiä omistavat Salomaa Yhtiöt Oy ja Grey Global Group.