SEKin tuotantotoimisto uudistui SEK Pointiksi

SEK keskittää tuotantonsa uudistuneeseen markkinoinnin tuotantotoimisto SEK Pointiin. SEK Point on erikoistunut tehokkaaseen, oikea-aikaiseen ja hyvin johdettuun digitaalisen ja painetun materiaalin tuotantotyöhön. Tuotantotoimisto palvelee toimiston omien ja SEKin asiakkaiden lisäksi myös yhtiöryhmän muiden toimistojen asiakkaita. Yhtiön toimitusjohtaja on Kirsi Toppari.

SEK Point muodostuu aiemmin nimellä MainDomain toimineesta tuotantotoimistosta, johon nyt lisäksi keskitetään tuotanto-osaamista myös muista yhtiöryhmän yksiköistä. SEK Point toteuttaa vaativaa asiakkaiden markkinointimateriaalien koordinointia niin kotimaassa kuin maailmanlaajuisestikin.

- Vastaamme asiakasprojektien tuotannon teknisestä laadusta ja tuotannon sujuvuudesta projektien jokaisessa vaiheessa. Kun kaiken tuotantoon liittyvän palvelun saa vaivattomasti yhdestä pisteestä, sujuu asiakkaidemme arki helpommin, SEK Pointin Kirsi Toppari kertoo.

SEK Pointin prosessit varmistetaan vahvan projektinhallinnan lisäksi sujuvilla verkkotyökaluilla, jotka palvelevat tilaamiseen, materiaaliliikenteeseen ja hyväksyttämiseen liittyvissä prosesseissa. Yrityksen omien osaajien lisäksi SEK Pointilla on valikoitu verkosto yhteistyökumppaneita.