SEKin viestintätoimisto on SEK Public

Keskusteleva viestintä vaikuttaa yleisöihin.

SEKin kuuluva viestintätoimisto on nyt SEK Public. Aiemmin GCI Finland Oy -nimellä toiminut yritys yhdistyi alkuvuodesta viestintätoimisto Aidema Oy:n kanssa. Näin syntyneessä uudessa SEK Publicissa yhdistyvät viestinnän suunnittelu ja toteutus sekä myyntiä ja markkinointia edistävä viestintä. ”Yhtiön uusi nimi kertoo tehtävästämme: kehitämme asiakkaittemme toimintaa ja niiden yleisöjen sitoutumista ajanmukaisin viestinnän keinoin”, SEK Publicin toimitusjohtaja Irene Kantor sanoo. ”Muuttuva toimintaympäristö vaatii yritysten ja yhteisöjen viestinnältä ketteryyttä ja osallistumista keskusteluun eri yleisöjen kanssa. Läpinäkyvä vaikuttaminen, merkityksellinen sisältö ja pitkäjänteinen mielikuvan rakentaminen ovat olennaisinta viestinnässä. Tämä näkyy sosiaalisessa mediassa, perinteisissä viestinnän keinoissa ja vuorovaikutuksessa kasvokkain. Keskustelun tarve on suuri.” SEK Publicissa työskentelee 11 viestinnän ammattilaista ja se sijoittuu alalla keskisuurten viestintätoimistojen joukkoon. SEK Public on osa Suomen johtavaa markkinoinnin SEK-ryhmää ja kansainvälisen viestintätoimistoketju Cohn & Wolfen suomalaisyksikkö. Lisätiedot: Irene Kantor, toimitusjohtaja, SEK Public Oy Puh. 040 535 9227 irene.kantor@sekpublic.fi ******** Viestintätoimisto SEK Public Oy kuuluu Suomen johtavaan markkinoinnin yhtiöryhmään SEKiin. SEK Public on kansainvälisen viestintätoimistoketju Cohn & Wolfen suomalaisyksikkö. SEKiä omistavat Salomaa Yhtiöt Oy ja Grey Global Group.