StoneGate VPN tukee Windows 7 -käyttöjärjestelmää

Helsinki, 22. syyskuuta 2009 - Stonesoftin VPN Client -ohjelmisto on saanut Windows 7 -käyttöjärjestelmän yhteensopivuussertifikaatin. Stonesoftin asiakkaat voivat näin olla varmoja etäyhteyksiensä toimivuudesta ja suojauksesta myös siirtyessään uuteen käyttöjärjestelmään.

Etätoimistoissa työskenteleville tai paljon liikkuville työntekijöille on erityisen tärkeää, että yhteys yrityksen verkkoon on tehokkaasti suojattu mistä tahansa, kaiken aikaa. Stonesoft VPN -ratkaisu takaa turvallisen yhteyden yrityksen sovelluksiin ja dokumentteihin kustannustehokkaasti. Ratkaisu on jo pitkään ollut Windows Vista -yhteensopiva ja toimii nyt saumattomasti myös Windows 7 -järjestelmän kanssa. “Tarjoamme asiakkaillemme kattavia tietoturvaratkaisuja, jotka täyttävät korkeimmatkin vaatimukset. Siksi meille on tärkeää, että ratkaisumme tukevat uusimpia järjestelmiä ja sovelluksia. VPN-ratkaisumme on erinomainen valinta etätyöntekijöille, joiden on päästävä käyttämään kaikkia yrityksen järjestelmiä mistä päin maailmaa tahansa. VPN Client -ohjelmisto on osa StoneGate Firewall/VPN -ratkaisua ilman erillisiä kustannuksia, joten se tukee erinomaisesti yritysten säästö- ja tehostustoimenpiteitä”, sanoo Klaus Majewski, Stonesoftin markkinointijohtaja. Lisätietoa StoneGate VPN -ratkaisusta löytyy osoitteesta http://www.stonesoft.com/en/products_and_solutions/products/fw/Mobile_Network_Access/