Stonesoft ehdolla SC Magazinen palkinnon saajaksi 2009

StoneGate SSL VPN mukana parhaan IPsec/SSL VPN -ratkaisun kategoriassa

Helsinki, 18.12.2008 - Yritysten tiedonkulun ja liiketoiminnan turvaamiseen erikoistuneen Stonesoftin StoneGate SSL VPN -ratkaisu on ehdolla SC Magazine -lehden palkinnon saajaksi 2009. Finaaliin pääsyn kriteerinä on edelläkävijyys tietoturvateknologian kehittämisessä. SC Magazinen ”Readers Trust Competition” esittelee vuosittain alan parhaita tietoturvatuotteita ja -palveluita.

StoneGate SSL VPN -ratkaisu valittiin finaaliin yli 600 tuotteen joukosta, jotka olivat ehdolla yli 30 kategoriaan. Voittajat valitsee raati, joka edustaa SC Magazinen lukijoita, ja palkintojen saajat julkistetaan SC Awards -gaalassa San Franciscossa 21. huhtikuuta 2009.

“StoneGate SSL VPN kuuluu paneelimme valitsemien, tämän päivän arvostetuimpien tietoturvatuotteiden joukkoon. Tietoturva on yksi IT-organisaatioiden ja yritysten keskeisimmistä haasteista maailmanlaajuisesti, ja lukijamme ovat panneet merkille, että Stonesoftin kaltaiset yritykset auttavat heitä vastaamaan näihin haasteisiin”, kertoo SC Magazinen päätoimittaja Illena Armstrong.

Alkuperäinen tiedote englanniksi on luettavissa osoitteessa http://www.stonesoft.com/en/press_and_media/releases/us_english/2008/15122008.html?uri=/us/index.html.