Stonesoft yhteistyöhön Kiinan johtavan palveluntarjoajan kanssa

Teamsun Technology tarjoaa Stonesoftin verkkotietoturvaratkaisuja virtuaalisiin ja pilviympäristöihin Helsinki, 30 maaliskuuta 2010 – Verkkotietoturvatoimittaja Stonesoft kertoi tänään solmineensa yhteistyösopimuksen Teamsun Technologyn kanssa, joka on Kiinan johtavia IT-palveluntarjoajia. Sopimuksen myötä Stonesoft suojaa Teamsunin asiakkaiden fyysiset ja virtuaaliset verkot.

Stonesoftin StoneGate -verkkoturvaratkaisut, palomuuri, IPS tunkeutumisen havainnointi- ja estojärjestelmä ja SSL VPN, tulevat sisältymään sekä Teamsunin tarjoamaan kokonaisvaltaiseen ratkaisuun että pilvipalveluiden pohjana toimivaan palvelukeskukseen. Teamsunilla on vahva asema pilvipalveluiden ja virtuaalisten ratkaisujen tarjoamisessa kiinalaisille yrityksille. Stonesoftin ratkaisut taas ovat keskitetysti hallittavissa ja soveltuvat hyvin sekä fyysisiin että virtuaalisiin verkkoympäristöihin. “Valitsimme Stonesoftin, koska heidän ratkaisunsa ovat yksilöllisiä ja innovatiivisia, ja toimivat erinomaisesti esimerkiksi VMware-ympäristöjen virtuaalisessa arkkitehtuurissa. Yhteistyön myötä pystymme tarjoamaan Kiinan markkinoille kokonaisvaltaisen tietoturvaratkaisun. Olen varma, että se tulee myös merkittävästi vahvistamaan asemaamme pilvipalveluiden tarjoajana”, sanoo Mr. Lu, Senior Vice President, Teamsunilta. “Meille on erittäin merkittävää päästä toimimaan Teamsunin kaltaisen johtavan IT-palveluntarjoajan kanssa. Yhteistyö vahvistaa asemaamme Kiinan markkinoilla ja heijastuu varmasti myös myyntiin. Uskomme, että sekä nykyiset että tulevat asiakkaamme hyötyvät Teamsunin asiantuntijuudesta, liiketoiminnan ymmärryksestä sekä laajasta palveluvalikoimasta”, Stonesoftin myyntijohtaja Kim Fagernäs sanoo.