Stonesoftin uudet modulaariset tietoturvalaitteet tuovat joustavuutta verkon tietoturvaan

Helsinki - 31.8.2010 – Verkkotietoturvatoimittaja Stonesoft on julkaissut uusia, modulaarisia tietoturvalaitteita. Modulaaristen laitteiden keskeisiä hyötyjä ovat skaalautuvuus, liitettävyys sekä huollon vaivattomuus.  Modulaarisuuden ansiosta StoneGate 5.2 palomuuri- ja IPS 5.2 -laitteiden kapasiteettia voidaan nostaa joustavasti verkon vaatimusten kasvaessa.

Monet organisaatiot kamppailevat tietoverkkojen nopeasti kasvavien ja muuttuvien turvallisuusvaatimusten kanssa. Dynaamisissa liiketoimintaympäristöissä on akuutti tarve joustaville ja kustannustehokkaille verkkoratkaisuille, jotka mukautuvat organisaation tarpeisiin.

Modulaaristen StoneGate -laitteiden avulla organisaatiot voivat vaivattomasti lisätä tai muuttaa verkkoliitäntöjä sekä kasvattaa tietoturvakapasiteettia lisäämällä verkkoon uusia laitteita, sen sijaan että joutuisivat hankkimaan uuden laitteen ja/tai hallintakeskuksen. Tiettyjä moduuleita voidaan myös uudelleenkäyttää muissa laitteissa, mikä edelleen lisää StoneGate-laitteisiin sijoitetun investoinnin tuottoa ja ratkaisun joustavuutta.

”Yrityksiltä vaaditaan nykypäivänä enemmän ketteryyttä kuin koskaan. Uudet modulaariset laitteemme varmistavat, että organisaatioiden saatavilla on tietoturvaa, joka kasvaa niiden mukana ja vastaa tietoverkkojen suojaamisen tarpeisiin sekä nyt että tulevaisuudessa,” sanoo Stonesoftin tuotehallintojohtaja Antti Kuvaja.

Stonesoftin uusiin modulaarisiin tietoturvalaitteisiin kuuluvat StoneGate FW-1301, FW-3201 ja FW-3205 palomuuri- ja VPN-laitteet, IPS-3201 ja IPS-3205 tunkeutumisen havainnointi- ja estolaitteetsekä StoneGate SSL-3201 SSL VPN laite.

Kuvia uusista StoneGate-laitteista on ladattavissa osoitteesta:

Saatavuus

Uudet modulaariset StoneGate-laitteet FW-1301, FW-3201, FW-3205, IPS-3201, IPS-3205 ja SSL-3201 ovat valmiita toimitettavaksi syyskuun aikana.

Lisätietoja Stonesoftin turvatuotteista löytyy osoitteesta www.stonesoft.com.

Lisätiedot:
Antti Kuvaja
Tuotehallintojohtaja
Stonesoft Oyj
Sähköposti: antti.kuvaja@stonesoft.com

Stonesoft Oyj

Stonesoft Oyj (OMX: SFTIV) on innovatiivinen integroitujen verkkotietoturvaratkaisujen toimittaja, joka on keskittynyt hajautettujen organisaatioiden tiedonkulun turvaamiseen. Asiakkaidemme liiketoiminta edellyttää vaativaa verkkoturvallisuutta ja sovellusten luotettavaa saatavuutta.

StoneGate(TM) on tietoturvaratkaisu, jossa yhdistyvät palomuuri, VPN, IPS (tunkeutumisen havainnointi- ja estojärjestelmä) sekä turvallisen etäkäytön mahdollistava SSL VPN. Ratkaisu yhdistää verkkotietoturvan, jatkuvan saatavuuden sekä palkitun kuormantasausteknologian yhtenäiseksi, keskitetysti hallittavaksi järjestelmäksi. StoneGate-tietoturvaratkaisu tarjoaa alhaiset käyttökustannukset, erinomaisen suorituskyvyn ja tehostaa verkko-investointien tuottavuutta. Virtuaalinen StoneGate-tietoturvaratkaisu suojaa verkkoa ja takaa liiketoiminnan jatkuvuuden sekä virtuaali- että fyysisessä ympäristössä.

StoneGate Management Center -hallinnan avulla StoneGate-palomuuria, VPN-, IPS-, sekä SSL VPN -ratkaisua voidaan hallita keskitetysti. StoneGate-palomuuri ja hyökkäyksen havainnointi- ja estojärjestelmä toimivat saumattomasti yhdessä muodostaen koko yritysverkon kattavan kehittyneen kerroksellisen puolustuksen. StoneGate SSL VPN tarjoaa tehokkaan suojan mobiili- ja etäkäytön tarpeisiin.

Vuonna 1990 perustettu Stonesoft Oyj on maailmanlaajuisesti toimiva yhtiö, jonka pääkonttori on Helsingissä ja Amerikan alueen pääkonttori Atlantassa, Georgiassa. Lisätietoa osoitteesta www.stonesoft.com ja http://stoneblog.stonesoft.com/.