TIEDOTE: TALLINK SILJA AVAA UUDEN MATKAMYYMÄLÄN TURUN KESKUSTAAN

Tallink Silja Oy suunnittelee uuden lippulaivamyymälän avaamista Turun ydinkeskustaan.

– Haluamme palvella turkulaisia entistä paremmin tarjoamalla mahdollisuuden asioida myös suoraan paikallisten myyntineuvottelijoiden kanssa. Näin pystymme tuomaan esille kaikki vaihtoehdot, jotka Tallink Siljan laaja reittiverkosto mahdollistaa, toimitusjohtaja Keijo Mehtonen toteaa.

Turussa on tarjottu henkilökohtaista asiakaspalvelua viime vuosina Siljan terminaalissa. Asiakaspalvelupiste siellä jatkaa toimintaansa.

– Asiakaspalautteista on ollut luettavissa, että osa asiakkaista on kokenut terminaalin myyntipalvelun olevan hieman syrjässä. Tämä luonnollisesti vauhditti päätöstämme uuden palvelupisteen avaamisesta, Mehtonen jatkaa.

Tallink Silja on viime aikoina panostanut merkittävästi Turkuun. Turku–Tukholma -reitille tuotiin heinäkuussa uusi laiva, kun reitillä aiemmin liikennöinyt M/S Silja Festival -alus korvattiin Itämeren suurimmalla risteilyaluksella M/S Galaxylla. Lisäksi Turun yritys- ja ryhmämyyntiin on lisätty kesän ja syksyn aikana henkilöstöresursseja. Uuden matkamyymälän avaaminen on osa Tallink Siljan myynti- ja markkinointitoimenpiteitä Turussa.

Parhaillaan Tallink Silja Oy etsii sopivia toimitiloja matkamyymälälle. Tavoitteena on avata myymälä vuoden vaihteen jälkeen. Hanketta vetää Tallink Silja Oy Turun alueen päällikkö Kim Söderström.