• Oy SEK Ab/

Tilaisuus peruttu: Microsoftin keskiviikon 9.3. tilaisuus pk-yritysten digitalisaatioon ja pilvipalveluihin liittyen

Hei,

Lähetimme teille aiemmin kutsun Microsoftin pilvipalveluita ja digitalisaatiota käsittelevään toimittajatilaisuuteen. Joudumme valitettavasti aikatauluhaasteiden vuoksi peruuttamaan tilaisuuden tällä erää. Lähiaikoina on kuitenkin luvassa mielenkiintoisia uutisia pk-yritysten digitalisaatioon ja pilvipalveluihin liittyen. Saatte tästä lisätietoa piakkoin, joten tarkkailkaa postianne.

Mikäli haluatte keskustella aiheesta lisää, järjestämme mielellämme teille mahdollisuuden henkilökohtaiseen taustatapaamiseen. Voimme räätälöidä tarpeisiinne sopivan one-on-one -keskustelun juuri teitä kiinnostavista aiheista asiantuntijoidemme kanssa. Olkaa rohkeasti yhteydessä, niin etsitään sopiva aika keskustelulle.

Microsoft järjesti ensimmäiset Pilvikoulutilaisuudet viime keväänä ja olemme saaneet tilaisuuksista runsaasti positiivista palautetta toimittajilta ja alan asiantuntijoilta. Pilvikouluja tullaan järjestämään myös jatkossa ja olemme näkökulmiin ja ajankohtiin liittyen teihin yhteydessä lähiaikoina.

Ystävällisin terveisin,
Camilla Lindfors,