Tina Wessman tutkimusyhtiö Qualitemsin toimitusjohtajaksi

Tutkimusyhtiö Qualitemsin toimitusjohtajaksi on nimitetty VTM Tina Wessman, 47. Wessman siirtyy tehtävään TNS Gallupin toimialajohtajan tehtävästä. Qualitemsin aiempi toimitusjohtaja Eija Swanljung siirtyy Salomaa-yhtiöryhmään kuuluvan Seprima Oy:n analyysitoiminnoista vastaavaksi johtajaksi. Salomaa Yhtiöt Oy löytyy myös Qualitemsin taustalta vähemmistöosakkaana. Qualitems ja Seprima tekevät tiivistä yhteistyötä.

Tutkimusyhtiö Qualitems on erikoistunut markkina-analyyseihin, vaativiin asiakkuuteen ja henkilöstöön liittyviin tutkimuksiin sekä näihin perustuviin johdon työkaluihin. Toimitusjohtajana aloittava Tina Wessman on aiemmin työskennellyt paitsi TNS Gallupissa myös mediatoimisto Dagmarissa Market Intelligence -yksikön johtajana. ”Qualitemsin tarjoamassa haasteessa houkutteli tutkimusyhtiölle poikkeuksellinen tutkimuksia tulkitseva toimintatapa. Asiantuntijamme antavat asiakkaille tutkimustulosten lisäksi niistä johdettuja ja huolellisesti perusteltuja ratkaisuja, jotka menevät liiketoiminnan ytimeen. Uskon Qualitemsin ja Sepriman muodostaman kokonaisuuden tarjoavan asiakkaille aivan uuden ulottuvuuden tutkimusten hyödyntämiseen ja asiakkaan palvelukokemuksen parantamiseen”, kommentoi Tina Wessman. Qualitems Oy myi viime keväänä vähemmistöosakkuuden Salomaa Yhtiöt Oy:lle. Samanaikaisesti Salomaa Yhtiöt perusti yritysten palvelukokemuksen analysointiin ja vahvistamiseen erikoistuneen Sepriman.