TNT ja Con-way Freight avaavat uusia toimipisteitä Miamiin ja Los Angelesiin

Kansainvälinen pikakuljetus- ja postipalveluyritys TNT ilmoitti yhdessä Con-way Freightin kanssa laajentavansa mannertenvälisiä yhteyksiä Yhdysvaltojen ja Euroopan välillä avaamalla kaksi uutta toimipistettä Los Angelesin ja Miamin kansainvälisille lentokentille. Uusien toimipisteiden myötä aikataulutettujen ovelta-ovelle -lähetysten toimitusajat Euroopan ja Yhdysvaltojen lounais- ja kaakkoisosien välillä nopeutuvat. “Näiden kahden uuden toimipisteen avulla pystymme paremmin palvelemaan asiakkaidemme tarpeita ja viemään lähetykset nopeammin perille Yhdysvaltojen lounais- ja kaakkoisosiin. Uudistuksen myötä luotettavuutemme, hinta-laatusuhteemme ja nopeutemme mannertenvälisissä kuljetuksissa nousee uudelle tasolle”, TNT:n Pohjois-Amerikan johtaja Matt McDonough kertoo. Los Angelesin ja Miamin toimipisteet ovat merkittävä lisä TNT:n ja Con-way Freightin pikakuljetusverkostoihin. TNT operoi Belgiassa sijaitsevan Liegén lentokeskuksen sekä JFK:n kansainvälisen lentoaseman (USA) välillä Boeing 767-200F rahtikoneella viitenä päivänä viikossa. “Miamin ja Los Angelesin toimipisteet auttavat Yhdysvaltoihin tavaroita tuovia yrityksiä hyödyntämään Con-way Freightin verkostoa paremmin ja samalla asiakkaamme saavat suuremman hyödyn molempien yritysten kattavista kuljetusverkostoista”, toteaa puolestaan Con-Way Freightin pääjohtaja John G. Labrie. TNT ja Con-way Freight ovat tehneet yhteistyötä huhtikuusta 2009 alkaen. Yhteistyö alkoi Euroopasta Yhdysvaltoihin vietävien kuljetusten parissa ja tämän vuoden huhtikuusta alkaen laajeni käsittämään myös Yhdysvalloista Eurooppaan menevät kuljetukset