TNT tehostaa palveluaan Ahvenanmaalle

Kansainvälinen pikakuljetusyritys TNT Suomi Oy tehostaa palveluaan Ahvenanmaalle aloittamalla maakuljetukset kohteeseen. Uusi palvelu tarjoaa joka päivä nopeat ja kustannustehokkaat yhteydet Manner-Suomen ja Ahvenanmaan välillä myös kookkaalle ja raskaalle rahdille.

Uusi yhteys nopeuttaa merkittävästi maakuljetusten liikkumista Manner-Suomen ja Ahvenanmaan välillä, sillä TNT hakee paketteja Ahvenanmaalla kello 18 saakka entisen kello 12 sijaan.

- Tällä tavalla saamme lähetykset illan laivaan ja aamuksi klo 9.30 Helsinkiin, josta ne jatkavat heti aamulla sekä kotimaan että kansainvälisen verkoston kautta kohti määränpäätä TNT Suomi Oy:n Special Services Manager Petri Kallio kertoo.

Kuljetukset nopeutuvat myös toiseen suuntaan. TNT purkaa yölaivalla Maarianhaminaan tulevat tavarat aamukuudelta ja pystyy näin tarjoamaan asiakkailleen sekä kello 9:n että kello 12:sta jakelua. Tästä on merkittävää hyötyä mm. elintarvikkeiden kuljetuksessa.

Maaliskuussa aloitettu palvelu tuo vahvan lisän TNT:n palveluihin Ahvenanmaalla erityisesti kookkaalle ja raskaalle rahdille. Lisäksi TNT on jo vuoden ajan lentänyt kuusi kertaa viikossa Helsingin ja Maarianhaminan välisiä postilentoja. Yhteys mahdollistaa esimerkiksi Eurooppaan menevien express-pikakuljetuslähetysten olevan nopeimmillaan perillä jo seuraavana päivänä,

- Tämä kehittää entisestään TNT:n verkoston kattavuutta nopeuttaen ja monipuolistaen palvelutarjontaamme sekä nykyisille että uusille asiakkaille, Kallio iloitsee.

Lisätietoja: