TNT uusii palvelujaan – aamujakeluihin lisää vaihtoehtoja

Kansainvälinen pikakuljetusyritys TNT ottaa käyttöön uuden tuoteportfolion, jossa se tarjoaa asiakkailleen entistä enemmän pikakuljetusvaihtoehtoja. Täysin uusina tuotteina yhtiö esittelee aikatakuujakeluina ”10:00 Express” - ja ”12:00 Economy Express” –palvelut. Näiden tuotteiden avulla TNT pystyy tarjoamaan asiakkailleen enemmän aamujakelupalveluita kuin mikään muu pikakuljetusyhtiö. Uudistettu tuoteportfolio astuu voimaan 17.9.2007.

Täydennetyn palveluvalikoimansa myötä TNT tarjoaa asiakkaiden toivomia aikatakuullisia aamujakeluja, lisää palveluvaihtoehtoja ja yksinkertaisempaa palvelurakennetta.

Asiakastarpeen tunnistamiseksi TNT kysyi 7 500 pikakuljetuspalvelujen käyttäjältä, mitä asioita he odottivat pikakuljetusyhtiöltä. Tutkimuksen mukaan asiakkaat odottavat nopeutta, koko- ja painojoustavuutta sekä laajaa toimitusaluetta. Tämän lisäksi asiakkaat arvostavat helppokäyttöisyyttä, luotettavuutta ja valinnanvapautta.

“TNT:n on se yhtiö, jonka puoleen kannattaa kääntyä aamujakeluasioissa”, toteaa TNT Expressin toimitusjohtaja Marie-Christine Lombard. “Uusi tarjoomamme luo meille kasvumahdollisuuksia, koska asiakkaat hyötyvät laajemmasta palveluvalikoimastamme ja palveluidemme helppokäyttöisyydestä”.

TNT:n integroitu ilma- ja maantieverkosto yhdistettynä täydennettyyn tuoteportfolioon takaavat myös entistä laajemman maantieteellisen peiton 09:00, 10:00 ja 12:00 –jakeluille.