Torikadun Hammaslääkärikeskus on siirtynyt osaksi Med Groupia

Hyvinkään johtava hammaslääkärikeskus Torikadun Hammaslääkärikeskus on siirtynyt yrityskaupan myötä osaksi Med Group -konsernia.

Torikadun Hammaslääkärikeskuksessa on kolme hoitohuonetta ja siellä toimii kaikkiaan seitsemän hammaslääkäriä, yksi suuhygienisti sekä 8 hammashoitajaa ja muuta työntekijää. Kaikki hammaslääkärit ja työntekijät jatkavat Med Groupin palveluksessa tai ammatinharjoittajina. Torikadun Hammaslääkärikeskus on Med Groupin kahdestoista hammaslääkärikeskus.

”Laajentuminen Uudellamaalla kasvukeskuksissa on Med Groupille luontevaa. Torikadun Hammaslääkärikeskus on hyvämaineinen ja erinomaisesti hoidettu hammaslääkärikeskus, jonka ammattilaiset tunnetaan laajasti ammattikunnan ja asiakkaiden keskuudessa. Isommista ja korkealaatuisia palveluita tuottavista hammaslääkärikeskuksista ovat muutkin toimijat kiinnostuneita, joten olemme tyytyväisiä, että hammaslääkäriosakkaat valitsivat juuri meidät”, kertoo Med Groupin toimitusjohtaja Kustaa Piha.

”Päädyimme yrityskauppaan, koska halusimme turvata toiminnan jatkuvuuden ja sen, että asiakkaamme saavat korkealaatuisia palveluita myös jatkossakin. Meillä olisi ollut useita vaihtoehtoja ostajiksi. Med Group valittiin sen vuoksi, että he erottautuivat edukseen ymmärtämällä syvällisesti kliinisen työn merkitystä ja keskittymällä korkeaan laatuun. Toimiminen osana ketjua antaa meille myös voimavaroja ja työkaluja toiminnan kehittämiseen”, toteaa Torikadun Hammaslääkärikeskuksen osakkaana toiminut professori Timo Närhi.

www.medgroup.fiwww.torikadunhammas.fi

Lisätietoja:

Med Group Oy

toimitusjohtaja Kustaa Piha

kustaa.piha@medgroup.fi

puh. 050 359 6835

Torikadun Hammaslääkärikeskus

hammaslääkäri, professori Timo Närhi

puh. 019 419 049

Med Group on kotimainen sosiaali- ja terveysalan yritys, joka kehittää palveluiden laatua, toimivuutta ja tehokkuutta. Julkisen sektorin kumppanina Med Group edistää oikeudenmukaisten ja tasa-arvoisten hoitomahdollisuuksien saatavuutta koko maassa. Yrityksen päätoimialoja ovat suun terveydenhuolto, ensihoito, lääkäripalvelut, sekä hoivapalvelut. Yhtiön liikevaihto on yli 50 milj. euroa ja työntekijöitä on yli 1000.