Tosibox avaa oven Kanadan markkinoille Westburne-yhteistyösopimuksella

Suomalainen tietoturvallisia etäyhteysratkaisuja tarjoava Tosibox Oy on solminut yhteistyösopimuksen kanadalaisen Westburne-yhtiön kanssa. Sopimus avaa Tosiboxille oven Kanadan markkinoille.

Westburne on Kanadan energia-alan, kaapelointi-, automaatio- ja tietoverkkoratkaisujen markkinajohtaja ja johtava elektroniikkalaitteiden jakeluyhtiö. Rexel-konserniin kuuluva yhtiö toimii yli 100 toimipisteessä Kanadassa.

Westburnen kanssa solmittu yhteistyösopimus on jatkoa Tosiboxin kasvu- ja kansainvälistymisstrategialle. Tällä hetkellä jo 70 eri maassa toimiva Tosibox tuo yhteistyön myötä tietoturvallisen ja luotettavan etäyhteysratkaisunsa myös Kanadan markkinoille. Kanadan kaltaisissa suurissa raskaan teollisuuden maissa tarve luotettavalle etäyhteysteknologialle on erityisen suurta.

”Kanada on yksi maailman teollistuneimmista maista. Yhteistyön kautta Tosibox saa jalansijan yhdellä maailman kiinnostavimmista talousalueista. Nyt voimme tarjota suurelle teollisuusmarkkinalle turvallisen, edullisen ja skaalautuvan ratkaisun etäyhteyksiin”, kertoo Tosiboxin Pohjois-Amerikan toimitusjohtaja William Behn.

”Etsimme jatkuvasti uusia tapoja kehittää asiakaskokemustamme entistä paremmaksi. Connected Network -aloitteemme ja vahva panoksemme asioiden internetiin sekä nyt yhteistyö Tosiboxin kanssa antaa meille entistä paremmat eväät jatkaa Kanadan johtavana verkottuneen teollisuuden ratkaisuiden tarjoajana”, sanoo Westburnen liiketoiminnan kehityksestä vastaava johtaja Mathieu Crevier.

Lisätietoja:

William Behn, toimitusjohtaja, Tosibox Inc.

bill.behn (at) tosibox.com, puh. +1 678 478 5056.

Tero Lepistö, toimitusjohtaja, Tosibox Oy

tero.lepisto (at) tosibox.com, puh. +358 50 404 1346.

Mathieu Crevier, liiketoiminnan kehityksestä vastaava johtaja, Westburne

mathieu.crevier (at) westburne.ca, puh. +1 514 337 9031

Tosibox Oy tarjoaa helpon ja tietoturvallisen etäyhteyden internetiin.  Suomalaisen yhtiön tavoite on kehittää maailman paras ja tietoturvallisin internetyhteys, jonka avulla voidaan toteuttaa muun muassa asioiden internetin ratkaisuja.  Tosiboxin tuotteita on käytössä 70 maassa. www.tosibox.com

Westburne on Kanadan energia-alan, kaapelointi-, automaatio- ja tietoverkkoratkaisujen markkinajohtaja. Elektroniikkalaitteiden jakeluyhtiö toimii yli 100 toimipisteessä kautta maan. Westburne on osa Rexel-konsernia. Westburne.ca