TOSIBOX TUO TIETOTURVALLISET ETÄ-YHTEYDET KAIKKIEN ULOTTUVILLE

Caverionin jo käyttöön ottama TOSIBOX® Virtual Central Lock on joustava ohjelmistotuote tietoturvallisiin etäyhteyksiin

Helppoja ja tietoturvallisia etäyhteysratkaisuja kehittävä Tosibox Oy on esitellyt uuden tuotteen, joka auttaa organisaatioita entistä paremmin hyödyntämään teollisen internetin (IIoT) tuomia mahdollisuuksia. SPS IPC Drives 2016 -messuilla esitelty ohjelmistotuote TOSIBOX® Virtual Central Lock (VCL) on joustava tietoturvallinen etäyhteysratkaisu, joka palvelee myös pilvipalveluja hyödyntäviä organisaatioita niiden koosta riippumatta. Kiinteistöteknisiä ja teollisuuden palveluita tarjoava Caverion on yksi ensimmäisistä Tosiboxin VCL:n käyttäjistä.

”Virtual Central Lock on suunnattu organisaatioille, jotka hyödyntävät pilvipalveluita tai olemassa olevaa palvelininfrastruktuuria. Tuote sopii myös pienemmille yrityksille, jotka pääsevät alkuun kustannustehokkaasti ja voivat tarvittaessa skaalata palvelua myöhemmin. VCL:n myötä meille avautuu aivan uusi ovi ja pääsemme palvelemaan kokonaan uusia asiakkaita ja kumppaneita. Vahvasti kasvavana yrityksenä tämä tuo nousukiitoomme vielä uutta nostetta”, sanoo Tosiboxin toimitusjohtaja Tero Lepistö.

”TOSIBOX® Virtual Central Lock -ratkaisu on hub TOSIBOX®-etäyhteyksille. Sen avulla organisaatiot voivat keskitetysti pystyttää ja hallinnoida suuria määriä tietoturvallisia etäyhteyksiä”, Lepistö jatkaa.

Caverion on Suomessa ottanut käyttöön TOSIBOX® Virtual Central Lock -ratkaisun rakennusautomaatio-asiakkaidensa kahdennetun ympäristön kehittämiseen. Caverion on ollut tyytyväinen tuotteen kehitystyöhön ja käyttöönottoon. VCL-tuotteessa uusien asiakkaiden liittäminen ja hallinnointi on helppoa, ja tietoturvan taso on vakuuttava.

”Digitalisaation kattava hyödyntäminen edellyttää luotettavia ja tietoturvallisia yhteyksiä. Erityisesti teollisuuden puolella eri sukupolven ja eri periaatteiden pohjalta kehitettyjen järjestelmien verkottaminen on osoittautunut hankalaksi. VCL on kehitetty asiakkaiden ehdoilla. Caverionilta saimme toiminnallisuuksiin uusia näkökulmia, TOSIBOX® VCL kehitettiin yhteistyössä heidän kanssaan. Nyt VCL:n avulla Caverion pystyy kehittämään omaa palvelutarjontaansa asiakkailleen. Vastaavanlaista tuotetta ei ole markkinoilla, joten suomalainen teknologiaosaaminen ja innovointi jyrää jälleen”, sanoo Tosiboxin teknologiajohtaja Veikko Ylimartimo.

”Lähtiessämme suunnittelemaan uutta Caverion-tiedonsiirtoratkaisua emme halunneet toteuttaa sitä perinteisillä fyysisillä palvelimilla. Tästä syystä lähdimme kehittämään virtualisoitua ympäristöä yhdessä Tosiboxin kanssa ja tämän yhteistyön tuloksena syntyi Tosibox® Virtual Central Lock. Tosiboxin tuotteiden avulla pystymme toteuttamaan kustannustehokkaasti helposti ylläpidettävän ja tietoturvallisen tiedonsiirtojärjestelmän, joka mukautuu meidän asiakkaidemme erilaisiin tarpeisiin. Tosibox® VCL on keskeinen osa meidän järjestelmäämme ja sen luotettavuus ja käytettävyys on huippuluokkaa”, kertoo Caverion Suomi Oy:n tuotekehityspäällikkö Antti-Pekka Virjonen.

TOSIBOX® Virtual Central Lock (VCL) tärkeimmät ominaisuudet:

• Virtual Central Lock on TOSIBOX® etäyhteyksien hub, joka keskitetysti hallinnoi yhteyksiä Lukoista, Avaimista ja Mobile Clienteistä
  • Skaalautuu mikroympäristöistä suuriin, jopa yli 10 000 Lukkoa käsittäviin kokonaisuuksiin
  • Joustavan lisensointimallin ansiosta VCL on hyvin kustannustehokas ratkais yhteysmääristä riippumatta
  • Jatkuva, reaaliaikainen kohteiden valvonta, yhteyksien valvonta- ja hälytysominaisuus, joka mahdollistaa yhteysongelmien havaitsemisen ja automaattiset hälytykset
  • Virtuaaliympäristö tuo mukanaan varmennettavuuden - virtuaaliratkaisun palauttaminen vie vain sekunteja
  • Voidaan ottaa käyttöön toimistoverkossa, halutussa pilvipalveluympäristössä tai missä vaan - toimii myös hybridipilviympäristöissä

Lisätietoja:

Tero Lepistö, toimitusjohtaja, Tosibox Oy

tero.lepisto (at) tosibox.com, puh. +358 50 404 1346

Heikki Oksa, liiketoimintapäällikkö, automaatio, Caverion Suomi Oy

heikki.oksa (at) caverion.com, puh. +358 500 657 958