TOSIBOX VARUSTAA PRIMA POWERIN PALVELULIIKETOIMINTAAN

Levytyökoneita ja järjestelmiä valmistava yritys rakensi globaalit huolto- ja asiantuntijapalvelunsa Tosiboxin asiantuntemukseen ja teknologiaan luottaen

Maailman johtava konepajateollisuuden levytyökoneisiin ja -järjestelmiin erikoistunut Prima Power on uudistanut toimintaansa Tosiboxin avulla. Prima Powerin maailmanlaajuinen huolto- ja asiantuntijapalvelu rakensi koko konekantansa reaaliaikaisen datankeruun Tosiboxin teknologialle. Näin Prima Power voi tarjota asiakkailleen nopean ja laajan etäpalvelun, taata tuotannon keskeytymättömyyden ja koneiden katkeamattoman ylläpidon.

”Asiakastiedon ja asiakkaiden käyttökokemuksen jatkuva kerääminen on tuotekehityksemme ytimessä. Siirryimme TOSIBOX®-tuotteisiin sen tarjoaman tietoturvan ja nopean käyttöönoton vuoksi. Asennamme nyt TOSIBOX®-tuotteisiin koneisiimme jo tehtaalla. Sen avulla saamme turvallisesti ja helposti yhteyden asiakkaiden koneisiin, ja näiden tietojen avulla voimme tarjota asiakkaillemme parhaan mahdollisen tuen ja palvelun”, sanoo Prima Power -tuotemerkillä koneita valmistavan Finn-Power Oy:n tuotekehityspäällikkö Esko Petäjä.

Prima Powerin maailmalle toimittama konekanta on jo yli 10 000 konetta ja järjestelmää. Niiden korkean käyttöasteen ja toimintavarmuuden ytimessä on nopea, luotettava ja turvallinen etäyhteys. Tosiboxin etäyhteysratkaisu asiakkaan koneeseen mahdollistaa tarkan ja monipuolisen huoltotiedon keräämisen ja hyödyntämisen. Tosiboxin teknologian myötä Prima Power pystyy tarjoamaan asiakkailleen maailmanlaajuiset nopeat ja kattavat huolto- ja asiantuntijapalvelut sekä takaamaan keskeytyksettömän tuotantoajon. TOSIBOX Mobile Client -mobiilikäyttöliittymän avulla Prima Power voi tarjota asiakkailleen lisäpalveluna myös turvallisen mobiiliyhteyden näiden omaan tietoverkkoon.

”Prima Power tarjoaa ratkaisuja useille eri teollisuudenaloille, mukaan lukien auto-, ilmailu-, energia-, rakennus- ja hissiteollisuus. Teollisuuden murros ja digitalisoituminen muuntaa myös tällaiset perinteiset alat palvelualoiksi. Meidän avullamme Prima Power palvelullistuu: yhtiö on päässyt asioiden internetin ytimeen hyödyntämään nopeaa, helppoa ja tietoturvallista liitettävyyttä ja yhteyksiä”, sanoo Tosiboxin toimitusjohtaja Tero Lepistö.

Lisätietoja:

Esko Petäjä, tuotekehityspäällikkö, Finn-Power Oy (Prima Power), esko.petaja (at) primapower.com, puh. +358 50 566 0914

Tero Lepistö, toimitusjohtaja, Tosibox Oy, tero.lepisto (at) tosibox.com, puh. +358 50 404 1346

Tosibox Oy

Tosibox Oy tarjoaa helpon ja tietoturvallisen etäyhteyden internetiin.  Suomalaisen yhtiön tavoite on kehittää maailman paras ja tietoturvallisin internetyhteys, jonka avulla voidaan toteuttaa muun muassa asioiden internetin ratkaisuja.  Tosiboxin tuotteita on käytössä 70 maassa.  Lisätietoja osoitteesta www.tosibox.com

Prima Power

Prima Power on yksi maailmanmarkkinoiden johtavia levyntyöstökoneisiin ja -järjestelmiin erikoistuneita yrityksiä. Tuotevalikoimamme on alan laajimpia ja palvelee asiakkaitamme erilaisissa sovelluksissa yli 70 maassa. Tuotantoyksikkömme ovat Suomessa, Italiassa, Yhdysvalloissa ja Kiinassa, joista toimitamme koneita ja järjestelmiä kaikkialle maailmaan. Olemme toimittaneet yli 10.000 konetta ja järjestelmää. Prima Power -tuotevalikoima kattaa laserleikkauksen, lävistyksen, kulmaleikkuun ja taivutuksen kaikilla automaatiotasoilla yksittäisistä työstökoneista joustaviin valmistusjärjestelmiin. Prima Power on Milanon pörssissä noteeratun Prima Industrie S.p.A:n työstökonedivisioona. www.primapower.fi