• Oy SEK Ab/

TOSIBOXIN ETÄYHTEYSRATKAISULLE KUNNIAMAININTA CONTROL ENGINEERING 2018 ENGINEERS’ CHOICE -ÄÄNESTYKSESSÄ

TOSIBOX® Virtual Central Lock sai kunniamaininnan yhdysvaltalaisen automaatiojulkaisun Ohjelmistot – Sovellukset -palkintokategoriassa.

Tosibox Oy:n luoma TOSIBOX® Virtual Central Lock on palkittu kunniamaininnalla yhdysvaltalaisen Control Engineering -julkaisun Engineers’ Choice Awards -ohjelmassa. Yritys on kehittänyt ennennäkemättömän helppokäyttöisen ja tietoturvallisen ohjelmistotuotteen isojen IoT-verkkojen hallintaan. Ratkaisu skaalautuu muutamista yhteyksistä aina tuhansiin.

TOSIBOX® Virtual Central Lock luo TOSIBOX®-ympäristöstä valvotun IoT-verkon, joka mahdollistaa jatkuvan, reaaliaikaisen kohteiden valvonnan sekä datan keräyksen ja tallentamisen. Virtual Central Lock tuo kaikki yhteydet etähallittavista kohteista yhteen pisteeseen ja auttaa hallinnoimaan keskitetysti käyttäjäoikeuksia ja verkkoa reaaliajassa. Isojenkin verkkojen hallinta onnistuu ilman IT-asiantuntemusta.

“Olemme riemuissamme tästä tunnustuksesta. Myös asiakkailta saamamme palaute on ollut erittäin positiivista, ja käyttäjäoikeuksien hallinnan helppous tekee vaikutuksen joka kerta,” sanoo Tero Lepistö, Tosiboxin toimitusjohtaja.

Yhdysvaltalainen Control Engineering on insinöörien ammattilehti ja verkkosivusto, jonka Engineers’ Choice Awards -kilpailuohjelma nostaa esiin lukijoiden valitsemat parhaat ohjaus-, instrumentointi- ja automaatiotuotteet. Voittajat ja kunniamainintojen saajat palkitaan 2018 Engineering Awards in Manufacturing -illallistapahtumassa Chicagossa 16.4.2018. Myös Tosiboxin edustaja on mukana vastaanottamassa yrityksen palkinnon.

Lisätietoja:

Tero Lepistö, toimitusjohtaja, Tosibox Oy
tero.lepisto@tosibox.com, puh. 050 404 1346

Tosibox

Tosibox Oy tarjoaa helpon ja tietoturvallisen etäyhteyden internetiin. Suomalaisen yhtiön tavoitteena on kehittää maailman paras ja tietoturvallisin internetyhteys, jonka avulla voidaan toteuttaa muun muassa esineiden internetin ratkaisuja. TOSIBOX®-tuotteita on käytössä 123 maassa. Lisätietoja osoitteessa www.tosibox.com.