• Oy SEK Ab/

Uusi Dell-tietoturvaohjelmisto vahvistaa päätelaitteiden tietoturvaa – valmistajasta riippumatta

• Dell julkisti laitevalmistajasta riippumattoman tietoturvaohjelmiston päätelaitteille.
  • Ohjelmisto helpottaa tilapäivitysten hallinnointia ja sääntöjenmukaista raportointia kaikenkokoisissa yrityksissä.
  • Tietojen suojaus korostuu dataliikenteen kasvaessa.

Dell on julkistanut uuden, laitevalmistajasta riippumattoman tietoturvaohjelmiston päätelaitteille. Ohjelmisto suojaa työntekijöiden käyttämät tietotekniset laitteet ja datan sekä varmistaa sääntöjenmukaisen toiminnan kaikenkokoisissa yrityksissä.

Dell Data Protection|Endpoint Security Suite -ohjelmisto (DDP|ESS) tarjoaa suojauksen, todennuksen ja salauksen yhdellä hallintatyökalulla sekä helposti käyttöönotettavana ratkaisuna. Ohjelmisto on yhteensopiva myös muiden kuin Dell-laitteiden kanssa. Tämän myötä Dell on ensimmäinen merkittävä teknologiatoimittaja, jonka päätelaitteille kehittämä tietoturvaohjelmisto on käytettävissä työpaikan kaikissa eri laitteissa.

Dell DDP|ESS -ratkaisu on saatavilla erillisenä ohjelmistona kaikille eri laitteille sekä vaihtoehtoisesti integroituna Dell-kannettaviin, -pöytäkoneisiin ja -tabletteihin. Ohjelmisto tarjoaa paremman tietoturvan ainutlaatuisen laitteisto–ohjelmisto-integroinnin sekä mahdollisimman yksinkertaisen asennusprosessin ansiosta.

Yhtenäinen tietoturvaratkaisu yrityksille

Data liikkuu yhä enemmän IT-hallinnon valvonnan ulkopuolella. Siksi yritysten on varmistettava, että IT-infrastruktuuri tunnistaa haittaohjelmat ja suojaa datan riippumatta siitä, missä sitä liikutetaan ja säilytetään. Vahvan todennuksen, salauksen ja suojauksen lisäksi DDP|ESS-ohjelmisto vastaa sääntöjenmukaisiin vaatimuksiin seuraavilla ominaisuuksilla:

• Yhdistetty hallinta: DDP|ESS vähentää päätelaitteiden suojaamiseen kuluvaa aikaa ja resursseja mahdollistamalla kaikkien osien hallinnan yhdellä yhtenäisellä työkalulla, joka myös tuottaa sääntöjenmukaiset tilanneraportit
  • Helppo asennus ja käyttöönotto: DDP|ESS asennetaan päätelaitteisiin vain yhdellä asennusprosessilla. Ohjelmisto tarjoaa virtuaalisen laitehallintapalvelimen ohjatulla toiminnolla, jotta käyttöönotto ja määrittely olisivat mahdollisimman nopeaa ja yksinkertaista
  • Sisäänrakennettu tietoturva-asiantuntijuus: esiasetetut raporttimallit auttavat IT-hallintoa tuottamaan sääntöjenmukaisia raportteja. Helpomman raportoinnin myötä jopa pienet IT-organisaatiot voivat tarvittaessa todistaa tietojen asianmukaisen salauksen ja näin välttyä sakoilta tai maineensa vahingoittumiselta
  • Entistä joustavampi: DDP|ESS on erittäin mukautuva ratkaisu keskitetyllä todennuksella, laaja-alaisella tietosuojauksella sekä laitteisto- ja ohjelmistopohjaisella salauksella. Yhdellä työkalulla hallittava ohjelmisto tarjoaa vaihdettavien tallennusvälineiden salauksen ja kehittyneen porttivalvonnan. Lisäksi Microsoft BitLocker ja itsensä salaavien asemien (SED) hallinta sekä Hardware Crypto Accelerator FIPS 140-2 Level 3 -validoinnilla tarjoavat alan vahvimman salausjärjestelmän.
  • Helppokäyttöinen: DDP|ESS on kehitetty käyttäjälähtöisesti. Ohjelmiston käyttö- ja hallintakokemus on läpinäkyvä ja yhdenmukainen.

DDP|ESS-ohjelmisto vahvistaa Dellin tietoturvatarjontaa yrityksille, lisäten liikkuvan työvoiman tuottavuutta sekä laitteiden luotettavuutta ja helppoa hallintaa.

Saatavuus:
Dell Data Protection|Endpoint Security Suite on heti saatavilla.

Lisätietoja:

Markus Strandvall, Oy Dell Ab, p. 040 718 2918, Markus_Strandvall@DELL.com
Englanninkielinen tiedote on kokonaisuudessaan luettavissa Dellin verkkosivuilla.

Tietoja Dellistä:
Dell kuuntelee asiakkaitaan ja toimittaa heille innovatiivisia teknologioita ja palveluita, jotka antavat voimaa tehdä enemmän.
www.dell.fi