Uusi StoneGate SSL-1030 tekee etätyöstä tehokasta ja turvallista

Helsinki, 11. elokuuta 2009 – Stonesoft on julkistanut uuden SSL VPN -tietoturvalaitteen suojaamaan yritysten etäyhteyksiä. StoneGate SSL-1030 sisältää vahvan todentamisen, joka mahdollistaa yhteyden luomisen mistä tahansa niin, että käyttäjä voi tunnistautua esimerkiksi matkapuhelimella. Kolmannen osapuolen tunnistautumisratkaisuja ei tarvita. SSL VPN -ratkaisun avulla yhteydenpito yritysverkkoon helpottuu ja etätyöskentely tehostuu.

SSL-1030 on tarkoitettu pienille ja keskisuurille yrityksille ja se mahdollistaa noin sadan samanaikaisen etäkäyttäjän yhteydet. Ratkaisu tuo lisäarvoa myös tietoturvapalveluiden tarjoajille, koska se tarjoaa yksinkertaisen tavan turvata asiakkaiden etäyhteydet. StoneGate SSL-1030 luo turvallisen väylän sekä yritysten web-pohjaisille sovelluksille että palveluntarjoajien uusille pilvipohjaisille web-palveluille. “Uusi StoneGate SSL-1030 -ratkaisu tarjoaa yrityksille helpon tavan turvata etäyhteydet kriittisiin sovelluksiinsa milloin tahansa, mistä tahansa, ja minkä tahansa laitteen kautta. Ratkaisu tuo mukanaan turvallisen ja kätevän tavan käyttäjän tunnistamiseen kännykän avulla.”, sanoo Klaus Majewski, Stonesoftin markkinointijohtaja. StoneGate SSL-1030 -laitteen mukana tuleva StoneGate SSL VPN 1.3 tarjoaa uusia ominaisuuksia SSL VPN -yhteyksien hallinnointiin. Ratkaisun yhdyskäytävät on mahdollista päivittää etänä StoneGate Management Centerin kautta ja käyttäjät voivat synkronoida Microsoft Outlook -sähköpostinsa, -kalenterinsa ja -kontaktinsa ilman, että heidän tarvitsee erikseen asentaa etäyhteyssovellusta laiteeseensa. StoneGate SSL VPN 1.3 helpottaa etätyön tekoa, koska etäkäyttäjät pääsevät turvallisesti ja helposti käyttämään haluamiaan sovelluksia eikä heidän laitteisiinsa tarvitse sitä varten tehdä mitään muutoksia. Tarkempia teknisiä tietoja StoneGate SSL VPN 1.3 -versiosta sekä SSL-1030 -laitteesta on luettavissa osoitteesta http://www.stonesoft.com/en/products_and_solutions/products/ssl_vpn/appliances/ssl-1030/index.html Kuvia Kuvia ratkaisuista on saatavilla osoitteesta http://www.stonesoft.com/en/press_and_media/brand_place/appliance_photos/.