Viestintätoimisto GCI Finland osti Aideman liiketoiminnan

SEK-ryhmään kuuluva viestintätoimisto GCI Finland Oy on ostanut viestintätoimisto Aidema Oy:n liiketoiminnan. Viestintätoimisto tuplaa yrityskaupan myötä henkilömääränsä. Uuden nimensä keväällä julkistavassa toimistossa yhdistyvät myyntiä ja markkinointia tukeva viestinnän osaaminen ja viestinnän suunnittelun, toteutuksen ja markkinointi-PR:n kokemus. Viestintätoimisto GCI Finlandin uudeksi toimitusjohtajaksi on nimitetty FM Irene Kantor. Hän aloittaa tehtävässään 1.2.2010, kun GCI:n nykyinen toimitusjohtaja Jaana Vuori siirtyy Microsoftin viestintäjohtajaksi. Irene Kantor on työskennellyt viimeisimpänä perustamansa Viestinnän konsultointitoimisto Aidema Oy:n omistajana ja toimitusjohtajana. Kantorilla on pitkä ja monipuolinen kokemus strategisena, mutta käytännönläheisenä viestinnän asiantuntijana. ”Muuttuva toimintaympäristö vaatii viestinnältä ennen näkemätöntä uudistumista ja eri kohderyhmien ymmärrystä. Viestinnän tavoitteellisuus ja kokonaisviestinnän merkitys antaa voimaa asiakkaittemme liiketoiminnan kehittämiseen”, Kantor sanoo. GCI Finland Oy:n hallituksen puheenjohtaja, Salomaa Yhtiöiden toimitusjohtaja Mirjami Mäkisen mukaan Aideman liittäminen GCI:hin on vastaus asiakkaiden kasvavaan kiinnostukseen viestintää kohtaan. ”Viestinnän merkitys johtamisen tukena ja liiketoiminnan kehittämisessä on kiistaton. Tähän tarpeeseen haluamme tarjota osaamista ja uudistuvia viestintäpalveluja. Viestintä on myös viimeisimpien kyselyiden valossa yhä edelleen yksi markkinointiviestinnän kasvavia osa-alueita”, toteaa Mirjami Mäkinen.