Virkistävä urheilun ja arkiliikunnan miniseminaari VVO-talolla

Mistä Suomen tulevaisuuden huippu-urheilijat ponnistavat?

VVO on tukenut nuoria lupaavia urheilijoita Virkeä-ohjelman kautta vuodesta 2012 lähtien. Ohjelma on tarjonnut merkittävää taloudellista tukea sekä maailman huipulle tähtääville nuorille että aktiivisille harrastajille. Nuorista lahjakkuuksista ohjelmassa ovat olleet mukana mm. Lassi Etelätalo, Henry Manni, Tommi Pulli, Venla Paunonen ja Nooralotta Neziri.

Tiistaina 10.2.2015 klo 13–15 järjestämme yhdessä nuorten urheilijoiden kanssa virkistävän miniseminaarin, jolla haluamme herättää keskustelua huippu-urheilun ja liikunnan merkityksestä tulevaisuuden Suomessa. Samassa yhteydessä kerromme, ketkä nuoret urheilijat on valittu mukaan Virkeä-ohjelmaan vuodelle 2015.

Huippu-urheilun ohella puhumme arkiliikunnasta hyvinvoinnin rakentajana. Arkiliikunnan merkitys on kasvussa sekä yksilön että yhteiskunnan tasolla. VVO haluaa olla edistämässä arkiliikunnan mahdollisuuksia ja esittelee miniseminaarissa oman panoksensa tämän tukemiseen. Tule kuulemaan, miten VVO tukee asukkaidensa arkiliikunnan tarpeita.

Tervetuloa tapaamaan nuoria suomalaisia urheilijoita tilaisuuteemme! Miniseminaari sisältää virkeän maukkaan tarjoilun.

Miniseminaarin ohjelma:

Klo

13.00: Tervetuloa: Seminaarin avaus, Juontaja Heidi Suomi

13.10: Urheiluvaikuttajan puheenvuoro: Miten luomme tulevaisuuden tähtiä? Suomen Olympiakomitean varapuheenjohtaja Susanna Rahkamo

13.30: Virkeä-ohjelma vuonna 2015: Vahvasti kiinni myös arjessa, VVO:n toimitusjohtaja Jani Nieminen

13.45: Uusien, vuoden 2015 Virkeä-urheilijoiden esittely

14.00: Uuden vuoden lupaukset: Mitä tavoitteita ohjelmassa mukana olevat nuoret urheilijat asettavat vuodelle 2015?

14:25: Virkeä-ohjelman joukkuetuki vuonna 2015

14.30: Kahvitarjoilu. Medialle mahdollisuus nuorten urheilijoiden haastatteluihin

Tilaisuuden virallinen hashtag on #virkeä, jonka avulla aiheesta voi käydä keskustelua myös Twitterissä!

Miniseminaari järjestetään 10.2. klo 13-15. VVO-talolla osoitteessa Mannerheimintie 168A. Tervetuloa!

Lisätietoja ja ilmoittautumiset 3.2. mennessä:
Joonas Holste, joonas.holste@sek.fi, puh. 040 739 9550