• Oy SEK Ab/

Yhdysvaltalainen palveluntarjoaja Perket tarjoaa Stonesoftin evaasiotestipalvelua asiakkailleen

Helsinki, 31. elokuuta 2011 – Yhdysvaltalainen palveluntarjoaja Perket Technologies ryhtyy tarjoamaan asiakkailleen Stonesoftin kesällä lanseeraamaa Anti-Evasion Readiness -testipalvelua. Palvelun avulla organisaatiot voivat testata tietoturvalaitteidensa valmiutta puolustautua kehittyneitä evaasiotekniikoita vastaan.

Yhdysvaltalainen Perket Technologies valitsi suomalaisen tietoturvayhtiö Stonesoftin ensisijaiseksi teknologiakumppanikseen jo vuonna 2006 ja on siitä saakka tarjonnut asiakkailleen kattavaa tietoturvaa Stonesoftin ratkaisujen avulla. Viimeisen kolmen vuoden aikana Perket on kasvattanut asiakaskuntaansa yli 53 prosentilla ja auttanut asiakkaitaan vähentämään verkon ylläpitämiseen käytettyä aikaa 60 prosentilla.

”Stonesoft on ollut avain menestykseemme. Heidän ratkaisuvalikoimansa on auttanut meitä takaamaan palveluidemme korkean laadun vahvan kasvumme aikana. Stonesoftin tarjoamien työkalujen ansiosta olemme voineet laskea kustannuksia ja jopa lisätä valikoimaamme uusia palveluja. Stonesoft on ainoa toimittaja, joka on pystynyt tarjoamaan meille näin toimivan ratkaisun”, Perketin toimitusjohtaja Carolyn Keane sanoo.

Nyt yhtiöt ovat päättäneet laajentaa yhteistyötään, ja Perket ryhtyy tarjoamaan asiakkailleen Stonesoftin uutta Anti-Evasion Readiness -testipalvelua. Palvelun avulla Perket pystyy testaamaan asiakkaidensa tietoverkkojen suojausta uusia uhkia, kuten kehittyneitä evaasiotekniikoita vastaan. Vastaavaa palvelua ei ole saatavilla minkään muun palveluntarjoajan kautta Pohjois-Amerikassa.

Tarkempia tietoja Perketin ja Stonesoftin yhteistyöstä löytyy englanninkielisestä tiedotteesta osoitteessa http://www.stonesoft.com/us/press_and_media/releases/us_english/

Perket Technologies

Yhdysvaltainen Perket tarjoaa korkealaatuisia, kustannustehokkaita ja palvelukeskeisiä tietojärjestelmäratkaisuja yli 300 yritykselle. Yhtiön asiakkaisiin kuuluu muun muassa finanssi- ja opetusalan sekä valmistusteollisuuden yrityksiä.

Lisätietoja osoitteessa www.perket.com.

Lisätietoja:

Juha Kivikoski
Operatiivinen johtaja
Stonesoft Oyj
Sähköposti: juha.kivikoski@stonesoft.com

Stonesoft Oyj

Stonesoft Oyj (NASDAQ OMX: SFTIV) on innovatiivinen integroitujen verkkotietoturvaratkaisujen toimittaja, joka on keskittynyt hajautettujen organisaatioiden tiedonkulun turvaamiseen. Asiakkaidemme liiketoiminta edellyttää vaativaa verkkoturvallisuutta ja sovellusten luotettavaa saatavuutta.

StoneGate(TM) on tietoturvaratkaisu, jossa yhdistyvät palomuuri, VPN, IPS (tunkeutumisen havainnointi- ja estojärjestelmä) sekä turvallisen etäkäytön mahdollistava SSL VPN. Ratkaisu yhdistää verkkotietoturvan, jatkuvan saatavuuden sekä palkitun kuormantasausteknologian yhtenäiseksi, keskitetysti hallittavaksi järjestelmäksi. StoneGate-tietoturvaratkaisu tarjoaa alhaiset käyttökustannukset, erinomaisen suorituskyvyn ja tehostaa verkko-investointien tuottavuutta. Virtuaalinen StoneGate-tietoturvaratkaisu suojaa verkkoa ja takaa liiketoiminnan jatkuvuuden sekä virtuaali- että fyysisessä ympäristössä.

StoneGate Management Center -hallinnan avulla StoneGate-palomuuria, VPN-, IPS-, sekä SSL VPN -ratkaisua voidaan hallita keskitetysti. StoneGate-palomuuri ja hyökkäyksen havainnointi- ja estojärjestelmä toimivat saumattomasti yhdessä muodostaen koko yritysverkon kattavan kehittyneen kerroksellisen puolustuksen. StoneGate SSL VPN tarjoaa tehokkaan suojan mobiili- ja etäkäytön tarpeisiin.

Vuonna 1990 perustettu Stonesoft Oyj on maailmanlaajuisesti toimiva yhtiö, jonka pääkonttori on Helsingissä ja Amerikan alueen pääkonttori Atlantassa, Georgiassa. Lisätietoa osoitteista www.stonesoft.com, www.antievasion.com ja http://stoneblog.stonesoft.com.