Oyj Hartwall Abp:n Joukkovelkakirjalainan Ehdot

OYJ HARTWALL ABP:N JOUKKOVELKAKIRJALAINAN EHDOT Oyj Hartwall Abp:n joukkovelkakirjalainan 1/2002 lopulliset ehdot on nyt vahvistettu. Laina lasketaan liikkeeseen 12.4.2002 ja sen nimellismäärä on enintään 100 miljoonaa euroa. Laina-aika on 5 vuotta. Lainan nimelliskorko on kuuden kuukauden euriborkorko lisättynä 1,0 %-yksiköllä. Liikeeseenlaskijalla on lainaehtojen mukaan oikeus lunastaa laina takaisin vuosittain kurssiin 100 %, ensimmäisen kerran 12.4.2003. Takaisinmaksusta ilmoitetaan arvo-osuuden omistajile vähintään 30 päivää ennen takaisinmaksupäivää. Lainaa tarjotaan lähinnä kotimaisille instituutiosijoittajille ns. huutokauppamenettelyä käyttäen. Huutokauppapäivästä ilmoitetaan sijoittajille myöhemmin.Merkintäpaikkana toimii OKO Raha-, valuutta- ja velkapääomamarkkinat, lainaa koskevia tarjouksia voi antaa myös internetin kautta osoitteessa: www.oko.fi/jvkhuutokauppa. Laina haetaan merkintäajan jälkeen noteerattavaksi Helsingin Pörssissä. Lisätietoja: Talousjohtaja Markku Sirén, puh. (09) 540 2384 Lähettäjä: OYJ HARTWALL ABP Marie-Louise Wiklund viestintäpäällikkö Puh. 09-540 2440 Fax. 09-540 2528 marie-louise.wiklund@hartwall.fi Jakelu: HEX Oyj Keskeiset mediat www.hartwall.fi ------------------------------------------------------------ Lisätietoja saat osoitteesta http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/04/09/20020409BIT00030/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/04/09/20020409BIT00030/wkr0002.pdf