Ahvenanmaalainen Paf ehdolla maailman vastuullisimmaksi peliyhtiöksi

Ahvenanmaalainen peliyhtiö Paf on ehdolla EGR Awards -palkinnonsaajaksi kategoriassa Sosiaalisen vastuun kantaminen.

-Olemme erittäin kunnianhimoisia mitä tulee vastuulliseen pelaamiseen ja tuntuu mukavalta saada vahvistusta sille, että lukeudumme tässä asiassa maailman kärkijoukkoon, sanoo Pafin viestintäjohtaja Inger Holmström.

Ehdolle asettamista avitti Pafin ainutlaatuinen Pelaajan Tukivakuutus, joka kattaa Pafin kaikki pelaajat. Lisäksi Paf kannustaa toiminnassaan asiakkaitaan kiinnittämään huomiota omaan pelikäyttäytymiseensä mm. tiedottamalla työkaluista, joiden avulla pelaaja voi rajoittaa pelaamistaan.

Yksi Paf.comin uutuuksista on toiminto, joka tarjoaa asiakkaalle mahdollisuuden nähdä, kuinka paljon hän on viime aikoina käyttänyt aikaa pelaamiseen.

- Ei ainoastaan raha, vaan myös aika on peliongelmaan liittyvä tekijä, Paf.comin pelivastuusta vastaava Sara Björk-Södergård toteaa.

Inger Holmströmin mukaan ehdolle asettamiseen vaikuttaa myös Pafin perusteellinen ja pitkäkestoinen työ pelivastuuseen ja peliriippuvaisuuteen liittyvien asioiden parissa.

-Olemme kantaneet kortemme kekoon erilaisin tutkimuksin ja panostamme jatkuvasti tiedottamiseen kouluissa, sanoo Holmström.

Kaikki ehdolla olevat ehdokkaat kategoriassa Sosiaalisen vastuun kantaminen:

Betfair
Bwin.party digital entertainment plc
Paf

RAY
Sky Betting & Gaming
Virgin Games
William Hill.

Voittaja julkistetaan 30. marraskuuta.

EGR Awards on pelialan vastine ”Oscar-gaalalle”, toisin sanoen kaikista arvostetuin nimitys. Lisätietoja EGR Awards -palkinnosta seuraavasta osoitteesta: www.egrmagazine.com/

Lisätietoja antavat:

Anders Sims
PR- ja lehdistöpäällikkö
anders.sims@paf.com

Inger Holmström
inger.holmstrom@paf.com

Pafon julkisoikeudellinen yhdistys, joka on yli 40 vuoden ajan tarjonnut asiakkailleen turvallisia ja viihteellisiä rahapelejä. Pafin laajaan pelivalikoimaan kuuluvat peliautomaatit, bingo, lotto, pokeri, kasinopelit, taitopelit ja vedonlyönti kilpailukykyisellä vedonlyöntisuhteella internetissä, risteilyaluksilla sekä Ahvenanmaalla. Vuonna 2010 Pafin liikevaihto oli 93,3 miljoona euroa, josta hyötytarkoituksiin osoitettu summa oli 14 miljoonaa euroa. Paf-konsernissa työskentelee yli 400 työntekijää Maarianhaminassa, Helsingissä, Tukholmassa, Tallinnassa ja Madridissa. Lisää tietoa sivuilta www.paf.com.

Paf on pohjoismainen peliyritys, joka perustettiin Ahvenanmaalla vuonna 1966 tuottamaan varoja yhteiskunnan hyväksi. Olimme yksi ensimmäisistä peliyrityksistä, joka siirsi pelejään nettiin vuonna 1999. Monet Pafin pelit on luotu Pafin omalla Games Studiolla ja ovat siksi ainutlaatuisia. Olemme palkittu markkinajohtaja vastuullisen pelaamisen saralla. Meillä on pelitoimintaa myös yli 30 risteilyaluksella Itämerellä ja Pohjanmerellä. Pafilla on lähes 400 työntekijää yli 30 maasta. Toimistomme sijaitsevat Ahvenanmaalla, Helsingissä, Tukholmassa, Riiassa, Tallinnassa, Oslossa, Norrköpingissä ja Madridissa. Paf (Ålands Penningautomatförening) toimii Ahvenanmaan maakuntahallituksen luvalla ja sen valvonnan alaisena. Vuonna 2018 Paf-konsernin liikevaihto oli 111,8 miljoonaa euroa, josta voittoa oli 24,6 miljoonaa euroa. Lisätietoa on saatavilla osoitteessa aboutpaf.com.