Club Pafista Suomen Movember -mestari

Kilpailu oli kovaa loppuun asti, mutta Club Pafin joukkue onnistui lopulta keräämään eniten rahaa Suomen Movember -kampanjalle. Pafin joukkue lahjoittaa keräämänsä runsaat 6000 euroa eturauhassyövän tutkimukseen ja siitä tiedottamiseen.

Club Pafin jäsenet ovat ahvenanmaalaisen peliyritys Pafin työntekijöitä. Noin 50 yrityksen työntekijää on kasvattanut viikset marraskuun aikana kampanjaa tukeakseen, ja monet ovat lahjoittaneet rahaa syöpätutkimukseen.

-Olemme myös rohkaisseet asiakkaitamme osallistumaan, ja monet ovatkin osallistuneet kampanjaan, Pafin PR-päällikkö Anders Sims sanoo.

Pafin henkilökunta haastoi lokakuussa kaikki Suomen yritykset kilpailuun, jonka kiistattomaksi voittajaksi Paf nyt on selviytynyt. Kokonaiset 934 joukkuetta osallistui kilpailuun, jonka Club Paf voitti keräämällä 6253 euroa .

-Laitoimme ison vaihteen päälle viimeisellä viikolla ja teimme viisi lyhyttä filmiä, jotka kertovat eturauhassyövästä ja jotka rohkaisevat tekemään lahjoituksia kampanjalle. Ne tuntuvat toimineen hyvin, Anders Sims toteaa.

-Kampanja on herättänyt suurta kiinnostusta ja toivomme, että kaikkien Movember -joukkueiden keräämät varat edistävät eturauhassyövän tutkimusta ja tiedon jakamista.

Pafin tietoiskufilmit:

Movember -kampanjan parhaimmisto: http://fi.movember.es/leaderboards/team/

Club Pafin joulukkue: http://fi.movember.es/mospace/team/601889/

Jos haluat lisätietoja, ota yhteyttä:

Anders Sims, Pafin PR-päällikkö
anders.sims@paf.com
+46 8 50 25 15 15

Paf on julkisoikeudellinen yhdistys, joka on yli 40 vuoden ajan tarjonnut asiakkailleen turvallisia ja viihteellisiä rahapelejä. Pafin laajaan pelivalikoimaan kuuluvat peliautomaatit, bingo, lotto, pokeri, kasinopelit, taitopelit ja vedonlyönti kilpailukykyisellä vedonlyöntisuhteella internetissä, risteilyaluksilla sekä Ahvenanmaalla. Vuonna 2011 Pafin liikevaihto oli 96,3 miljoona euroa, josta hyötytarkoituksiin osoitettu summa oli 10,5 miljoonaa euroa. Paf-konsernissa työskentelee yli 300 työntekijää Maarianhaminassa, Helsingissä, Tukholmassa, Tallinnassa ja Madridissa. Lisää tietoa sivuilta www.paf.com.

Paf on pohjoismainen peliyritys, joka perustettiin Ahvenanmaalla vuonna 1966 tuottamaan varoja yhteiskunnan hyväksi. Olimme yksi ensimmäisistä peliyrityksistä, joka siirsi pelejään nettiin vuonna 1999. Monet Pafin pelit on luotu Pafin omalla Games Studiolla ja ovat siksi ainutlaatuisia. Olemme palkittu markkinajohtaja vastuullisen pelaamisen saralla. Meillä on pelitoimintaa myös yli 30 risteilyaluksella Itämerellä ja Pohjanmerellä. Pafilla on lähes 400 työntekijää yli 30 maasta. Toimistomme sijaitsevat Ahvenanmaalla, Helsingissä, Tukholmassa, Riiassa, Tallinnassa, Oslossa, Norrköpingissä ja Madridissa. Paf (Ålands Penningautomatförening) toimii Ahvenanmaan maakuntahallituksen luvalla ja sen valvonnan alaisena. Vuonna 2018 Paf-konsernin liikevaihto oli 111,8 miljoonaa euroa, josta voittoa oli 24,6 miljoonaa euroa. Lisätietoa on saatavilla osoitteessa aboutpaf.com.