Helenius seuraava nyrkkeilyvastustaja on Dillian Whyte

Pafin sponsoroima Robert “Nordic Nightmare” Helenius valmistautuu iskemään yhden uransa toistaiseksi suurimmista otteluista. Helenius kohtaa korkealle rankatun britin Dillian Whyten 28.10. Cardiffin Principality Stadiumilla. Voittaja saa haltuunsa WBC:n hopeavyön.

- Toki olen hieman hermostunut, mutta hyvällä tavalla. Keskustelimme tästä kunnolla ja päätimme tarttua tilaisuuteen. En tule tästä yhtään nuoremmaksi ja aion peitota kaikki vastustajat tielläni ylöspäin, Robert Helenius sanoo.

Ottelu Dillian Whytea vastaan isketään 70 000 ihmisen suuryleisön edessä. Samassa tapahtumassa maailmanlistan ykkönen Anthony Joshua kohtaa Bulgarian Kubrat Pulevin.

Lue koko uutinen ja Robert Heleniuksen haastattelu osoitteessa

Terveisin,

Markus Sundman, Helenius Manager
markus@thenordicnightmare.com

Ludvig Winberg, Sponsorship Manager Paf
ludvig.winberg@paf.com

Paf on pohjoismainen peliyritys, joka perustettiin Ahvenanmaalla vuonna 1966 tuottamaan varoja yhteiskunnan hyväksi. Olimme yksi ensimmäisistä peliyrityksistä, joka siirsi pelejään nettiin vuonna 1999. Monet Pafin pelit on luotu Pafin omalla Games Studiolla ja ovat siksi ainutlaatuisia. Olemme palkittu markkinajohtaja vastuullisen pelaamisen saralla. Meillä on pelitoimintaa myös yli 30 risteilyaluksella Itämerellä ja Pohjanmerellä. Pafilla on lähes 400 työntekijää yli 30 maasta. Toimistomme sijaitsevat Ahvenanmaalla, Helsingissä, Tukholmassa, Riiassa, Tallinnassa, Oslossa, Norrköpingissä ja Madridissa. Paf (Ålands Penningautomatförening) toimii Ahvenanmaan maakuntahallituksen luvalla ja sen valvonnan alaisena. Vuonna 2018 Paf-konsernin liikevaihto oli 111,8 miljoonaa euroa, josta voittoa oli 24,6 miljoonaa euroa. Lisätietoa on saatavilla osoitteessa aboutpaf.com.