Helenius treenaa maailmanmestari Wilderin kanssa

Robert Helenius matkustaa USA:han treenaamaan maailmanmestari Deontay Wilderin kanssa. Luvassa on kahden viikon mittainen harjoitusleiri Wilderin kotikaupungissa Tuscaloosassa Alabamassa. Heleniuksen valmentaja Johan Lindström lähtee matkalle mukaan.

Wilderin tiimi otti meihin yhteyttä ja he halusivat meidät Wilderin harjoitusleirin lopulle sparraajaksi. Oikeastaan en haluaisi matkustaa niin kauas harjoittelemaan, mutta tämä treeni on tosi tärkeää myös itselleni, sanoo Robert Helenius.

Helenius on ollut aiemmin harjoitusleirillä huippunyrkkeilijöiden Anthony Joshuan, Wladimir Klitschkon, Tyson Furyn ja Alexander Povetkinin kanssa. Nyt hän voi siis ruksata Deontay Wilderin nimen harjoitusvastustajien listalta.

Helenius uskoo kutsun olevan amerikkalaiselle tiimille hyvä tilaisuus tutustua Heleniukseen nyrkkeilijänä.

He haluavat varmasti ottaa selvää siitä millainen vastus olen mahdollista tulevaa kohtaamista varten. Mutta harjoittelu hyödyttää tietysti minua itseäni ihan yhtälailla, sanoo Helenius.
Mitä enemmän näen erilaisia nyrkkeilytyylejä, sitä parempi. Wilderillä on sen verran omanlaisensa tyyli, että hänen kanssaan harjoittelu on minulle todella eduksi, lisää Helenius.

Sopimus seuraavaa ottelua

Helenius kertoo myös, että sopimus seuraavaa ottelua varten on jo allekirjoitettu, mutta hän ei halua vielä paljastaa kenet hän tulee kohtaamaan tai milloin matsi otellaan.

Vastassa on itseäni korkeammalle rankattu nyrkkeilijä, eikä matsia otella Suomessa. Enempää en voi vielä tässä vaiheessa paljastaa, sanoo Robert Helenius.

Helenius info: https://www.paf.com/betting/helenius-training-with-wilder
Helenius video: https://www.youtube.com/watch?v=ghbd3eCSCaw

Kuvat ja video ovat vapaasti julkaistavissa.
Teksti ja kuvat: Paf

Lisätietoa aiheesta antaa:

Ludvig Winberg
Corporate Communication Manager
ludvig.winberg@paf.com
+358 405 729 888

Vuonna 2017 Paf-konsernin liikevaihto oli 116,5 miljoonaa euroa, josta voittoa oli 29,4 miljoonaa euroa. Lisätietoa on saatavilla osoitteessa www.paf.com/about-us.

Paf on pohjoismainen peliyritys, joka perustettiin Ahvenanmaalla vuonna 1966 tuottamaan varoja yhteiskunnan hyväksi. Olimme yksi ensimmäisistä peliyrityksistä, joka siirsi pelejään nettiin vuonna 1999. Monet Pafin pelit on luotu Pafin omalla Games Studiolla ja ovat siksi ainutlaatuisia. Olemme palkittu markkinajohtaja vastuullisen pelaamisen saralla. Meillä on pelitoimintaa myös yli 30 risteilyaluksella Itämerellä ja Pohjanmerellä. Pafilla on lähes 400 työntekijää yli 30 maasta. Toimistomme sijaitsevat Ahvenanmaalla, Helsingissä, Tukholmassa, Riiassa, Tallinnassa, Oslossa, Norrköpingissä ja Madridissa. Paf (Ålands Penningautomatförening) toimii Ahvenanmaan maakuntahallituksen luvalla ja sen valvonnan alaisena. Vuonna 2018 Paf-konsernin liikevaihto oli 111,8 miljoonaa euroa, josta voittoa oli 24,6 miljoonaa euroa. Lisätietoa on saatavilla osoitteessa aboutpaf.com.