Helsinkiläisnainen voitti 3 miljoona euroa keskellä yötä

Ahvenanmaalainen peliyhtiö Paf maksoi jälleen ulos ennätysvoiton. Tällä kerralla yli 3 miljoonaa euroa meni noin 60-vuotiaalle Helsingissä asuvalle naiselle. Nainen nappasi jackpotin kotiin Mega Fortune Dreams peliautomaatista Paf.comilla perjantaiyönä.

3.020.481 euron suuruinen Mega Fortune Dreams pelin jackpot laukesi Paf.comilla kello 02.30 perjantain ja lauantain välisenä yönä. Voitto on seitsemänneksi suurin kautta aikain Pafin historiassa.

”Tämä on elämäni onnellisin päivä. En ole saanut nukuttua enkä mieheni kanssa voi uskoa, että tämä on totta. Vasta kun Paf otti minuun yhteyttä puhelimitse lauantaiaamuna onnitellakseen  tajusin lopultakin voittaneeni”, sanoo ikionnellinen ja yhä järkyttynyt helsinkiläisnainen kommentoidessaan Pafille.

Onnellinen suurvoittaja on ollut Pafin asiakas kesäkuun alusta asti ja hänen panoksensa voittorivillä oli 0,40 euroa.

”Nyt on vaikka kuinka monta asiaa, joihin on varaa ja joita voi tehdä. Kaikkein ensin aion käydä pankissa tallettamassa ja sijoittamassa rahaa”, sanoo voittaja.

”Haluamme, että rahat tuottavat iloa ja siksi suosittelemme, että voittajamme hankkivat taloudellisia neuvoja ja että he pysyvät nimettöminä. Suosittelemme myös, että voittaja pitää taukoa pelaamisesta. Tavoitteenamme on, että asiakkaamme tuntevat olevansa ystävien joukossa ja siksi yritämme pitää henkilökohtaista yhteyttä suurvoittajiin niin kuin halua ja tarvetta riittää”, sanoo Pafin markkinointijohtaja Robert Söderdahl.

Paf pitää 20.1.2013 lähtien maailmanennätystä internetin peliautomaattivoitoista. Silloin yksi asiakas voitti 17,8 miljoonaa Mega Fortune pelistä. Guinness World Records on hyväksynyt maailmanennätysvoiton.

Lisäinfoa saadaksenne ottakaa yhteyttä

Robert Söderdahl
Markkinointijohtaja
Puh: +358 20 791 2273
E-mail: robert.soderdahl@paf.com

Viestintäpäällikkö
Puh: +46 729 75 23 26
E-mail: mattias.lindquist@paf.com

Paf on pohjoismainen peliyritys, joka perustettiin Ahvenanmaalla vuonna 1966 tuottamaan varoja yhteiskunnan hyväksi. Olimme yksi ensimmäisistä peliyrityksistä, joka siirsi pelejään nettiin vuonna 1999. Monet Pafin pelit on luotu Pafin omalla Games Studiolla ja ovat siksi ainutlaatuisia. Olemme palkittu markkinajohtaja vastuullisen pelaamisen saralla. Meillä on pelitoimintaa myös yli 30 risteilyaluksella Itämerellä ja Pohjanmerellä. Pafilla on lähes 400 työntekijää yli 30 maasta. Toimistomme sijaitsevat Ahvenanmaalla, Helsingissä, Tukholmassa, Riiassa, Tallinnassa, Oslossa, Norrköpingissä ja Madridissa. Paf (Ålands Penningautomatförening) toimii Ahvenanmaan maakuntahallituksen luvalla ja sen valvonnan alaisena. Vuonna 2017 Paf-konsernin liikevaihto oli 116,5 miljoonaa euroa, josta voittoa oli 29,4 miljoonaa euroa. Lisätietoa on saatavilla osoitteessa aboutpaf.com.