Onnetar suosi miestä Kaakkois-Suomesta – viikonloppu alkoi 3.4 miljoonan voitolla paf.comissa

Ahvenanmaalainen peliyhtiö Paf sai jälleen jakaa ennätysvoiton tänä aamuna. Onnetar toi yli 3.4 miljoonan euron voittopotin nelikymppiselle, Kaakkois-Suomessa asuvalle miehelle. Mies aloitti perjantaiaamunsa parhaalla mahdollisella tavalla, voittamalla jättipotin Mega Fortune Dreams -peliautomaatista.

Voittosumma oli kokonaisuudessaan 3 423 172 euroa ja se tuli paf.comin Mega Fortune Dreams -pelistä klo 10 aikaan tänä aamuna (perjantaina 15.1.2016). Voitto on viidenneksi suurin Pafin historiassa ja kahdeksas yli kolmen miljoonan euron voitto paf.comissa viimeisen viiden vuoden sisällä.

Voittaja on Pafin uskollinen asiakas, joka on pelannut vuodesta 2003 asti. Miehen panos voittaneeseen peliin oli neljä euroa. Mies kertoi puhelimessa Pafille suhtautuneensa voittoon hyvin rauhallisesti.

”Totta kai oli hyvin jännittävää voittaa, mutta kumma kyllä oloni on ollut kaikin puolin tyyni”, kertoo voittaja.

Mies kertoo, ettei hänellä ole vielä mitään erikoisia suunnitelmia voiton varalle, vaan hän aikoo ottaa päivän kerrallaan. Mies kertoi puhelussa myös, ettei ole vielä kertonut voitosta perheelleen.

”Vaimoni ja lapseni tulevat kyllä olemaan todella yllättyneitä, kun kerron voitosta”, voittaja sanoo, ”paremmin ei olisi voinut viikonloppu alkaa!”

Paf onnittelee kaikkia suurvoittajia henkilökohtaisesti sekä antaa neuvoja ja tukee uuden elämäntilanteen alkaessa voiton myötä.

”Haluamme, että voittorahoista on iloa ja siksi suosittelemme voittajille taloudellista neuvontaa sekä nimettömänä pysymistä. Suosittelemme suurvoittajia myös pitämään taukoa pelaamisesta. Tavoitteenamme on, että asiakas tuntee olevansa ystävien joukossa ja siksi tuemme voittajaa henkilökohtaisesti niin kauan kun hän tarvitsee ja haluaa, kertoo Pafin markkinointipäällikkö Robert Söderdahl.

Tämän päiväisen voiton lisäksi Paf on aloittanut uuden vuoden vahvasti jakamalla useita jättipotteja. 11. tammikuuta onnekas suomalainen voitti 160 500 euroa Cash and Carry -pelistä ja viisi päivää aikaisemmin toinen suomalainen voitti 136 500 euroa pelistä Hall of Gods.

Lisätietoja:

Robert Söderdahl
Markkinointipäällikkö
Puhelin +358 20 791 2273
Sähköposti: robert.soderdahl@paf.com

Viestintäpäällikkö
Puhelin: +46 729 75 23 26
Sähköposti: mattias.lindquist@paf.com

Paf on pohjoismainen peliyritys, joka perustettiin Ahvenanmaalla vuonna 1966 tuottamaan varoja yhteiskunnan hyväksi. Olimme yksi ensimmäisistä peliyrityksistä, joka siirsi pelejään nettiin vuonna 1999. Monet Pafin pelit on luotu Pafin omalla Games Studiolla ja ovat siksi ainutlaatuisia. Olemme palkittu markkinajohtaja vastuullisen pelaamisen saralla. Meillä on pelitoimintaa myös yli 30 risteilyaluksella Itämerellä ja Pohjanmerellä. Pafilla on lähes 400 työntekijää yli 30 maasta. Toimistomme sijaitsevat Ahvenanmaalla, Helsingissä, Tukholmassa, Riiassa, Tallinnassa, Oslossa, Norrköpingissä ja Madridissa. Paf (Ålands Penningautomatförening) toimii Ahvenanmaan maakuntahallituksen luvalla ja sen valvonnan alaisena. Vuonna 2018 Paf-konsernin liikevaihto oli 111,8 miljoonaa euroa, josta voittoa oli 24,6 miljoonaa euroa. Lisätietoa on saatavilla osoitteessa aboutpaf.com.