Paf Boxing Gala tarjoaa seitsemän ammattilaisottelua

Helenius panostaa omaan nyrkkeilysaliinsa Ahvenanmaalla

Ahvenanmaalla Maarianhaminassa 10. syyskuuta järjestettävä Paf Boxing Gala tarjoaa seitsemän ammattilaisottelua ja paljon mielenkiintoisia matseja. Pääottelu käydään Robert "Nordic Nightmare" Heleniuksen ja saksalaisen Konstantin Airichin välillä. Ottelu on Heleniukselle todella tärkeä.

- Treenaus on edennyt uskomattoman hyvin siitäkin syystä, että minulla on nyt oma nyrkkeilysali Ahvenanmaalla. Haluan tehdä asianmukaisen paluun. Helppoa ottelua ei tule, koska hänellä on takanaan useita muita hyviä otteluita. Haluan näyttää kaikille, mitä osaan, kommentoi Helenius.

Naisammattilaisnyrkkeilijä Turunen debytoi

Muissa otteluissa nähdään kahden suomalaisnyrkkeilijän ensiesiintyminen ammattilaiskehässä. Ensi kertaa ammattilaisina ottelevat Sanna Turunen ja Armend Latifi.

Kuubassa syntynyt suomalainen Dayron Lester kohtaa Tshekin kokeneen Tomas Adamekin ja turkulainen Timo-Juhani Hirvikangas kohtaa unkarilaisen Richard Horvathin.

Nyrkkeilysali Ahvenanmaalla ja uusi manageri

Robert Helenius panostaa nyt omaan nyrkkeilysaliinsa Ahvenanmaalla. Sali varustettu täysin uudella nyrkkeilykehällä, jossa voidaan järjestää oikeita otteluita. Heleniuksella on myös uusi manageri Markus Sundman.

Lue uutiset ja katso kaikki uutiset

Ludvig Winberg, Paf
ludvig.winberg@paf.com

Krille Mattsson, Paf
Krille.mattsson@paf.com

boxing@paf.com

Paf on julkisoikeudellinen yhdistys, joka on yli 40 vuoden ajan tarjonnut asiakkailleen turvallisia ja viihteellisiä rahapelejä. Pafin laajaan pelivalikoimaan kuuluvat peliautomaatit, bingo, lotto, pokeri, kasinopelit, taitopelit ja vedonlyönti kilpailukykyisellä vedonlyöntisuhteella internetissä, risteilyaluksilla sekä Ahvenanmaalla. Vuonna 2012 Pafin liikevaihto oli 117 miljoona euroa, josta hyötytarkoituksiin osoitettu summa oli 19,0 miljoonaa euroa. Paf-konsernissa työskentelee yli 300 työntekijää Maarianhaminassa, Helsingissä, Tukholmassa, Tallinnassa ja Madridissa. Lisää tietoa sivuilta www.paf.com.

Paf on pohjoismainen peliyritys, joka perustettiin Ahvenanmaalla vuonna 1966 tuottamaan varoja yhteiskunnan hyväksi. Olimme yksi ensimmäisistä peliyrityksistä, joka siirsi pelejään nettiin vuonna 1999. Monet Pafin pelit on luotu Pafin omalla Games Studiolla ja ovat siksi ainutlaatuisia. Olemme palkittu markkinajohtaja vastuullisen pelaamisen saralla. Meillä on pelitoimintaa myös yli 30 risteilyaluksella Itämerellä ja Pohjanmerellä. Pafilla on lähes 400 työntekijää yli 30 maasta. Toimistomme sijaitsevat Ahvenanmaalla, Helsingissä, Tukholmassa, Riiassa, Tallinnassa, Oslossa, Norrköpingissä ja Madridissa. Paf (Ålands Penningautomatförening) toimii Ahvenanmaan maakuntahallituksen luvalla ja sen valvonnan alaisena. Vuonna 2017 Paf-konsernin liikevaihto oli 116,5 miljoonaa euroa, josta voittoa oli 29,4 miljoonaa euroa. Lisätietoa on saatavilla osoitteessa aboutpaf.com.