Paf järjestää vastuullisen pelaamisen konferenssin kolmatta kertaa

Ahvenanmaalla 10.10.2017 järjestettävä kokous tarjoaa keskustelualustan vastuullisen pelaamisen parissa työskenteleville eri alojen osaajille

Paf isännöi kolmatta kertaa vastuullisen pelaamisen kokousta Ahvenanmaalla 10. lokakuuta 2017. Paf Responsible Gaming Summit 2017 kokoaa Pafin pääkonttoriin Ahvenanmaalle eri alojen osaajia keskustelemaan vastuullisesta pelaamisesta ja siihen liittyvistä ajankohtaisista haasteista.
Puhujakaartissa ovat edustettuna alan tutkimus, operaattorit ja pelaajien tukijärjestöt. Kansainvälinen kokous tarjoaa eri alojen osaajille tilaisuuden vastuulliseen pelaamiseen liittyvän tiedon jakamiseen.

Keskiössä asenteiden merkitys

Tämän vuoden kokouksessa keskitytään asenteisiin, niiden muodostumiseen ja merkitykseen pelien markkinoinnissa, peliongelmissa ja kestävässä käyttäytymisessä.
Kokouksessa puhuvat muun muassa Per Binde, joka työskentelee tutkijana Göteborgin yliopistossa; Madeleine Tügel (Malmön Gambling Addicts’ Associationin neuvonantaja) ja Morten Rønde (Danish Online Gambling Associationin toimitusjohtaja).

Kokouksen koko ohjelma

Lisätietoja:

Aino Waller
Head of Media Relations, Paf
aino.waller@paf.com

Paf on pohjoismainen peliyritys, joka perustettiin Ahvenanmaalla vuonna 1966 tuottamaan varoja yhteiskunnan hyväksi. Olimme yksi ensimmäisistä peliyrityksistä, joka siirsi pelejään nettiin vuonna 1999. Monet Pafin pelit on luotu Pafin omalla Games Studiolla ja ovat siksi ainutlaatuisia. Olemme palkittu markkinajohtaja vastuullisen pelaamisen saralla. Meillä on pelitoimintaa myös yli 30 risteilyaluksella Itämerellä ja Pohjanmerellä. Pafilla on lähes 400 työntekijää yli 30 maasta. Toimistomme sijaitsevat Ahvenanmaalla, Helsingissä, Tukholmassa, Riiassa, Tallinnassa, Oslossa, Norrköpingissä ja Madridissa. Paf (Ålands Penningautomatförening) toimii Ahvenanmaan maakuntahallituksen luvalla ja sen valvonnan alaisena. Vuonna 2018 Paf-konsernin liikevaihto oli 111,8 miljoonaa euroa, josta voittoa oli 24,6 miljoonaa euroa. Lisätietoa on saatavilla osoitteessa aboutpaf.com.