Paf kehitti espanjalaisesta piirroshahmosta kertovan pelin

Ahvenanmaalainen peliyhtiö Paf on julkaissut pelin yksinomaan Espanjan-markkinoille. Peli perustuu tunnettuun espanjalaiseen piirroshahmoon Enjuto Mojamutoon ja sen on kehittänyt ja suunnitellut Pafin oma Games Studio.

Paf julkaisi Enjuto Mojamuto -pelin sen espanjalaisella pelisivustolla Paf.es keväällä 2019. Peli on kehitetty yksinomaan espanjalaista asiakaskuntaa varten ja se perustuu tunnettuun piirroshahmoon nimeltään Enjuto Mojamuto. Peli on kehitetty Paf Games Studiolla Helsingissä ja Maarianhaminassa.

- Me Pafilla pyrimme tarjoamaan asiakkaillemme ainutlaatuista ja markkinakohtaista sisältöä. Paf Games Studio on Pafin oma pelistudio, ja sen ansiosta meillä on ollut mahdollisuus luoda omia pelejä, kuten Sällskapsresan- ja Schlagerslotten-pelit Ruotsin markkinoille ja nyt Enjuto Mojamuto Espanjaan, sanoo Pafin markkinointijohtaja Goran Ristic.

Pafin Espanjan markkinapäällikkö Cristina Sebastián on erittäin tyytyväinen uuteen peliin.

Peli on luonnollinen askel eteenpäin Pafin Espanjan-markkinoiden strategiassa. Paf Games Studiolla on takanaan joukko mielenkiintoisia työpäiviä, kun se loi ja suunnitteli ensimmäisen erityisesti Espanjan-markkinoille suunnatun pelin yhteistyössä espanjalaiskoomikko Joaquin Reyesin kanssa, sanoo Sebastián.

Alkuperäistä kunnioittaen

Piirroshahmo Enjuto Mojamuton luoja on espanjalainen näyttelijä ja koomikko Joaquin Reyes.

Olin yllättynyt Pafin ottaessa yhteyttä, ja olen tyytyväinen, että teimme pelin. Paf Games Studio on mahtava kehitystiimi, joka on kunnioittanut hahmoa peliä luodessaan ja he ovat kysyneet mielipidettäni jatkuvasti pelin kehityksen eri vaiheissa, sanoo Joaquin Reyes.

Joaquin Reyes otti yhteistyötarjouksen vastaan tutustuttuaan ensin Pafiin.

En tiennyt Pafista mitään, joten tein ensin omaa tutkimustyötä. Sain selville, että Paf eroaa muista peliyhtiöistä. Vastuullinen pelaaminen on Pafin tunnus ja sen koko voitto menee yhteiskunnan käyttöön, sanoo Reyes.

Tämä peli on tehty viihdyttämään ja sen parissa saa toivottavasti hyvät naurut, mutta muista silti pelata vastuullisesti. Jos satut voittamaan rahaa, niin vielä parempi, lisää Joaquin Reyes.

Lisätietoa aiheesta antaa:

Ludvig Winberg
Viestintäpäällikkö
ludvig.winberg@paf.com
+35840 572 9888

Vuonna 2018 Paf-konsernin liikevaihto oli 111,8 miljoonaa euroa, josta voittoa oli 24,6 miljoonaa euroa. Lisätietoa on saatavilla osoitteessa www.paf.com/about-us.

Paf on pohjoismainen peliyritys, joka perustettiin Ahvenanmaalla vuonna 1966 tuottamaan varoja yhteiskunnan hyväksi. Olimme yksi ensimmäisistä peliyrityksistä, joka siirsi pelejään nettiin vuonna 1999. Monet Pafin pelit on luotu Pafin omalla Games Studiolla ja ovat siksi ainutlaatuisia. Olemme palkittu markkinajohtaja vastuullisen pelaamisen saralla. Meillä on pelitoimintaa myös yli 30 risteilyaluksella Itämerellä ja Pohjanmerellä. Pafilla on lähes 400 työntekijää yli 30 maasta. Toimistomme sijaitsevat Ahvenanmaalla, Helsingissä, Tukholmassa, Riiassa, Tallinnassa, Oslossa, Norrköpingissä ja Madridissa. Paf (Ålands Penningautomatförening) toimii Ahvenanmaan maakuntahallituksen luvalla ja sen valvonnan alaisena. Vuonna 2018 Paf-konsernin liikevaihto oli 111,8 miljoonaa euroa, josta voittoa oli 24,6 miljoonaa euroa. Lisätietoa on saatavilla osoitteessa aboutpaf.com.